Na tuhle diskusi jsem narazil díky tomu, že jsem chtěl vědět, co je to chyba B200.. tak teď už to vím. Tiskárna Canon 4700 koupená v červnu 2010 - prakticky nepoužívaná, vytisknul jsem doslova asi jen 30 výtisků, dokládá to i fakt, že mám v tiskárně své první catridge s barvou, hned po těch dodaných s tiskárnou, a jsou všechny ze 3/4 plné! Tiskárna je tak využívána na naprostém minimu, ale tak, aby nedocházelo k případnému zaschnutí inkoustu. Před pár dny jsem potřeboval tisknout, poslal jsem na ni dokument a blik - chyba B200 odpojte od sítě a kontaktujte servisní středisko. Chápal bych, kdybych tiskárnu "utahal" stovkami stránek denně, chápal bych, kdybych ji nechal půl roku bez údržby. Ale tohle? Canon si u mě výrazně pohoršil, i kdyby do tiskárny skrytě neumisťoval žádné autodestrukční prvky. Není možné prodávat pod tak renomovanou značkou výrobek, který nedokáže sloužit ani dva roky při minimální zátěži. Samozřejmě je tiskárna koupená na ičo/dič, takže jen roční záruka a ta je už pryč. Pokud Canon skutečně dělá takovou špinavost, tak ještě sází na to, že tiskárna je prodaná levně, jako by nekasíroval nehorázné sumy za inkousty. Takže předpokládá, že tiskárnu prostě vyhodíte, oželíte cca 2000 Kč, a koupíte si novou. Ano, asi to tak budu muset udělat, ale už rozhodně nebude od Canonu. Je mi jasné, že celý tenhle svinský mechanismus je postavený tak, aby pro vás bylo co možná nejméně výhodné trvat na pozáruční opravě, reklamaci atd. Je to všechno na tenké linii mezi tím, ještě něco řešit, nebo prostě koupit novou. CO se stane se starou netuším, ale pro mě zůstane připomínkou neuvěřitelného plýtvání materiálem a zatěžování ŽP. Moje stará laserová HP tiskárna někdy z roku 1997 tiskne doteď, bez jediné chyby.