Zdravím,vlastním postarší tiskárnu ESPON STYUS DX8450.Po zapnutí se na displeji tiskárny objeví: CANNOT RECOGNIZE INK CARTDRIDGE.V ,,módu" výměny inkoustových kazet tiskárna píše, že je potřeba vyměnit prázdnou kazetu s modrým inkoustem T712. Tiskárna po přeházení rozpoznávacích čipů (z jednotlivých kazet jsem sundal čipy a přeházel je) i umístění jednotlivých kazet stále žádá o výměnu kazety s modrým inkoustem T712.Takto se mi zdá, že by mohl být poškozený slot pro kazetu s modrým inkoustem (úplně vlevo). Ale v tom případě mi připadá, že by rozpoznávací čipy na kazetách byli k ničemu....?Největší problém je v tom, že se s tiskárnou nedá nijak pracovat (přes PC ano, ale ,,ruční mačkání tlačítek" jako menu a nastavení na tiskárně nefunguje... objeví se prostě: ,,Invalid operation".) Dříve jsem takto skenoval, teď musím skenovat pomocí programu v počítači....Nevěděl byste někdo, prosím, jak výše uvedenou situace vyřešit?V podstatě mi jde o to, že se mi nechce kupovat nový inkoust nebo kazety s inkoustem, protože nemám záruku, že tím problém vyřeším.Chtěl bych tiskárnu nějak otestovat.Nelze třeba tiskárnu používat i v případě, že jsou některé inkoustové kazety prázdné, a k tisku využívat pouze černý inkoust? Jestli ano, jak se zbavím výše uvedeného problému (problém, že tiskárna a PC stále hlásí, že chybí modrý inkoust a to i v případě, že je zvolena volba ,,pouze černý inkoust")?Přeji hezký denMilan