» Poradna » Hardware

Tiskárna - leaser

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

Zdravím,chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo zkušenost s takovým to problémem tisku. Přiznám se, že nemám originál tonery. Problém je s červenou barvou, bohužel výměna náhradního toneru problém neodstranila. Tušíte v čem by to podle fotky mohlo být? Googlil jsem a nic podobného jsem zatím nenašel.Náhled závady přikládám tadyhttp://domlouvac.cz/canon/canon.jpgPokud tisknu bez červené je to naprosto správně, pokud je tam červená obtiskne se i na místa kde by vůbec být neměla. Jsem zvědav jestli někdo poradí co s tím.Děkuji za rady.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 62.0.3202.94

nemá to v menu nějaké vynucení kalibrace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

U laseru to tonerem určitě není. Takže pokud nemá tiskárna v ovladačích možnost kalibrace, tak jedině servis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

Nějakou kalibraci jsem teď zkusil. Vždycky to něco vytisklo, pak jsem to naskenoval a pak znovu. Bohužel výsledek stále stejný :(. Menu v možností je dost, nevím přesně jestli by z toho něco pomohlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 62.0.3202.89

Možná je to tím, že sis koupil leaser. Příště skus laser a pojede to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

Blbá chyba uznávám ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Co to je za tiskárnu?Může to být optocký válec na kterém se přenáší barva, pokud má každá barva svůj a zároveň není součástí tonerové náplně. Ale bez určení modelu tiskárny jen hádám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

Omlouvám se, že jsem nezadal typ. Jedná se o i-sensys MF8040Cn a tonery jsou i s válcem. Tak právě nevím v čem dál by to mohlo být, když se to celé mění. Jinak to mám bohužel z druhé ruky, takže celkem za levno. Tiskárnu jsem si zkoušel, ale detailů si člověk nevšimne a natisknuto ta tiskárna má strašně málo něco kolem 900 stránek což mi přišlo, že hodně málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Vyzkoušet jiný toner s tím válcem - nejlépe originál případně servis. Což možná bude efektivnější řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 57.0

Podle kalibrace co jste prováděl se jednalo o kalibraci barev. Zde se jedná o problém se soutiskem barev. Tudíž je potřeba udělat kalibraci soutisku barev nebo registraci barev. Nebo nějaká podobná položka v menu. Ovšem nevím jak moc vylepšujou engine tiskárny tohoto typu, ale vždy s ním byly problémy co se týče soutisku. Dělal jsem přes 10 let servis převážně velkých tiskáren, ale sem tam se mi dostala k servisu i takováto malá "jebka" (pardón za ten výraz). Co vím tento engine používá HP a CANON. A stejný problém co máte Vy jsem řešil několikrát. V servisním menu těchto tiskáren nižší třídy pořádně nic nenastavíte. A ohledně soutisku už vůbec ne. To se týka jenom velkých profi strojů.Bude to znít divně, ale zkuste spustit kalibraci soutisku barev (pokud nepomůže napoprvé, napodruhé, napotřetí, atd.) třeba 20x. Spotřebovává to sice nějaký toner, ale nic jiného Vám nezbývá. Nikdy se mne nestalo, že bych problém nevyřešil. Také jsem se snažil řešit z pohledu servisáka problém přímo s HP Česká Republika a ptal se na různé dotazy, ale ve finále jsem se nikdy nic nedozvěděl resp. oni nevěděli. A řešit to přímo s HQ, na to sem neměl.Hodně štestí a dejte vědět jak to dopadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

Děkuji za rozsáhlé rady, určitě vyzkouším a dám vědět. Jenom nevím jestli tam najdu tu položku "registraci barev" ale prověřím to a dám vědět jak to dopadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 63.0.3239.132

Zdravím,jak jsem slíbil tak píšu jak jsem dopadl. Po reklamaci tonerů červený a žlutý je vše ok. Byl to trochu delší proces neboť jsem měl 2x červenou vadnou. Takže až z třetí to je konečně super tisk. Koupeno na www.kvalitni-tonery.czSnad to někomu pomůže.Vyřešeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět