Ahoj,
poslední dobou se mi množí požadavky od různých lidí mimo práci, kde používáme samozřejmě pořádný ticketovací systém. Jenže ty soukromé požadavky přijímám většinou přes telefon nebo přes email a pak na ně zapomínám. Dneska jsem si udělal dump, co nosím v hlavě, a je to fronta dvaceti požadavků. Jak je toho moc, zapomínám to, nefunguji správně.
Potřeboval bych co nejjednodušší ticketovací systém. Kdysi jsem používával GQueues, ale tam člověk potřebuje Google účet. Ideálně by to mělo být online, co nejjednodušší, a bez potřeby účtů, nejlépe v češtině. Nevadí mi, že by si do tiketů mohli lidi zasahovat navzájem, nebude tam nic tajného ani kritického; když to někdo všechno smaže, holt se to zadá znovu. Jde o to, aby se dal založit požadavek a sledovat stav jeho řešení. V podstatě by se to celé dalo řešit veřejně upravitelným Google dokumentem.
Mělo by to být zdarma, protože myslím, že si takovou věc zvládnu napsat za dvě hodiny sám. Ale proč vynalézat znovu kolo, když chytří lidé už přemýšleli.
Představuji si to takhle:
Potřebuji, aby Bzuci umyl nádobí. Kouknu na tiketovací web, uvidím, že tam má pořád můj starý požadavek "nakoupit brambory", kde je ale poznámka od Bzuciho "neměli, budou v pondělí". Kliknu mu na nový požadavek, zadám "umýt nádobí" a k tomu "od: Radim". A pak se pro jistotu podívám dolů na stránku, v jakém stavu je požadavek "vytřít podlahu" ve stavu "hotovo 11.2.2020".
To mi stačí. Jakékoli funkce navíc ani nejsou moc žádoucí. Čím jednodušší, tím lepší.