» Poradna » Programy

Thunderbird nelze spustit

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 87.0.4280.141

Zdravím všechny a prosím o radu,přesunoval jsem uživatelská data a přestal fungovat Thunderbird. Stále hlásí, že aplikace je již spuštěna, ale neodpovída a že je potřeba je restartovat. Ale restartovat to nejde, resp. po potvrzení restartu se hláška objevuje znovu. Přitom nikde ve správci procesů a spuštěných aplikací nikde není.Dokonce jsem zazálohoval uživatelský profil Thunderbirdu, celou aplikaci smazal, vyčistil všechny záznamy, které jsem přes TotalCommander našel, např. u c:\users, ve složkách windows apod.Znovu jsem vše nainstaloval a aplikace běží. Jakmile však přehraju nově vytvořený profil zálohou, tak opět hláška. Někde z profilu se tedy musí přenášet záznam o spuštění, ale nevím, kde hledat.Díky

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 85.0

Zalohu mas z toho "app/data/roaming/profiles..."?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 87.0.4280.141

ano, ono to bylo někde popisováno na supportu Thunderbirdu a dělal jsem to nedávno na jiném pc a v pohodě to šlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 85.0

"Stále hlásí, že aplikace je již spuštěna, ale neodpovída a že je potřeba je restartovat. " a restart PC proběchl?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 87.0.4280.141

Restart PC proběhl po vyčištění a před čistou instalací Thunderbirdu.Hláška restart se týká Thunderbirdu viz"Aplikace Thunderbird už je spuštěna, ale neodpovídá. Pro otevření nového okna nejprve ukončete její starý proces." A tlačítko restartovat nebo zrušit.Po restartu se objeví znovu tato hláška. Před spuštěním Thundr. nikde nevidím ve správci spuštěnu. Po spuštění vyskočí tato hláška, když mrknu do správce, tak vidím spuštěnou. Ale nepomůže ani zrušit ve správci a následně znovu restartovat, protože tato hláška zmízí, jakmile to zruším ve správci.Podle mě je to někde něco v profilu, možná nějaký chybný datový soubor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 85.0

Toto mi dělal chybně navolený profil též.Takže jsem si s tím pozápasil.Doporučuji spustit Mozbackup a pozorně vybrat správný profil !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Uživatelská data, Uživatelský profil