» Poradna » Programy

Thunderbird-nelze se přihlásit k poštovnímu serveru

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Mnoho let používám poštovního klienta Thunderbird. Mám na něm přihlášeno 5 e-mailových schránek, každý na jiném webu. Po poslední automatické aktualizaci na verzi 60.3.2. nelze přijímat ani odesílat e-maily. Program u všech schránek hlásí: Nelze se připojit k poštovnímu serveru.Spojení bylo odmítnuto. Poštovní schránky mám na webech: seznam.cz, gmail.com, azet.sk, vivaldi.net, mail.com. Přes webmail se připojit dá. Zkoušel jsem to u seznamu a gmailu, kde to funguje. Předpokládám, že to funguje přes webmail i u ostatních. Již jsem program odinstaloval a znovu nainstaloval, ale stále to nefunguje. Zkoušel jsem ze Slunečnice nainstalovat verzi 60.3.3 (přitom program ve verzi 60.3.2 mě informuje, že je aktuální) a ta také nefunguje. Včera se mi nainstalovala poslední aktualizace Windows 10 Home(64bit)1809, číslo sestavy 17763.168 (KB 4469342). Je tam asi někde špatné nastavení true - false, jak jsem zkoušením zprovoznění zjistil. Ale tomu zdaleka nerozumím. Prosím znalce o radu, jak to zprovoznit. Děkuji předem.

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

avatar
 | Linux Firefox 63.0

Thunderbird používám taky - jak na linuxu, tak na W7 a na obojím se aktualizuje a žádný problém. Já bych spíš podezíral W10 než Thunderbird.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 63.0

Na W10 taky normálně funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 71.0.3578.85

K tomu se připojím, W7 (6.1.7301) bez problemu, W10 (10.0.17763.134) taky OKMozná bych zkusil zakazat nejdriv vsechny pluginy a pokud to nepomuze, tak odinstalovat TB, smazat vsechna nastaveni včetně odkazů v registru a nainstalovat to znova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Firefox 63.0

Zkus vypnout antivir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

proč zadáváš další dotazy ??https://www.zive.cz/poradna/thunderbird-nelze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Protože tento, zadaný jako první, se mi po zadání nezobrazil v poradně (pro zapnuté VPN). Proto jsem ho zadal znovu asi po 12 hodinách s vypnutým VPN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 63.0

Takže ty maily nejsou přes VPN? To jsi v dotazu nenapsal, že si tam hraješ s VPN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 63.0

Opravuji: Nejdou přes VPN?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Když mám zapnuté VPN, tak se mi dole pod psaním textu zobrazí : Omlouváme se za zdržení, ale počítačová síť, ze které se připojujete, zatím nebyla zařazena do seznamu důvěryhodných. Vaše odpověď se proto v poradně ukáže až po schválení. Nemělo by to trvat déle než jeden pracovní den. Po vypnutí VPN se dotaz nebo odpověď zobrazí ihned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

no a jak to tedy dopadlo s tím Thunderbirdem? Zdá se že to všem funguje, takže problém v Thunderbirdu bych opravdu nehledal..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Thunderbird fungoval pro všechny poštovní servery do poslední aktualizace jak při zapnutém VPN, tak při vypnutém.Přeinstaloval jsem ho a nejede zase. Smazal jsem všechny účty, až na Místní složky, které potřebuju zachovat a nelze je znovu zadat, přes to, že je zadávám podle jednotlivých poštovních serverů, hesla platná.Když otveřu program, místo kurzoru se zobrazuje modré kolečko, a nikdy to nepřestane. Tak se asi program správně nespustí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux Chrome 60.0.3112.90

Související témata: Vivaldi, Webmail, Špatné nastavení, Slunečnice