» Poradna » Ostatní

The Sims 3 - problémy s elektronickou licencí

 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Zdravím,mám originál Sims 3 + pět dodatků, vše poctivě koupené xDJelikož mi bylo řečeno, že Sims 3 se již prodávají pouze v digitální podobě, koupila jsem si elektronickou licenci na dodatek Roční období. Nemám s tím žádné zkušenosti, a tak jsem postupovala podle pokynů, že si mám udělat účet na Originu. To jsem udělala, následně i stáhla a zadala product key.Problém je tento: !!!Zřejmě nelze nějak spárovat s ostatními dodatky!!!1) Když rozkliknu knihovnu u svého účtu, vidím tam jenom The Sims 3 s fotkou starter packu2) Když si dám do vyhledavače ostatní hry, Origin vidí, že ta Roční období mám3) Když hodím přes Origin i normálně přes CD "hrát", ten nový dodatek tam prostě "není"Prosím, pomoc! :D Už jsem se těšila, že simíci budou mít sníh :D

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

zkus na to v knihovne kliknout pravym tlacitkem mysi a dat repair

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Zdravím, díky za odpověď :)Zkusila jsem a řvalo to na mě, že složka neexistuje, a že mám vybrat jinou. Jako laik se bojím cokoliv udělat, abych něco nerozebrala na kusy :D Nevím kam a co dát...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

EDIT: repair tedy proběhl. Vypadalo to dost nadějně, ale bohužel beze změny :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Roční období, Dodatek, Období, Sníh