Telefon se "nedokáže" zapnout

18 odpovědí řadit od nejnovějších

25. 12. 2024 • 19:51

Zdravím všechny,za pár dní to bude měsíc, co jsem si koupil telefon Samsung Galaxy S22 Ultra. Vše funguje bez problémů až na jednu věc. Sám se rozhodne, že se jen tak během dne vypne a pak se nedokáže zapnout. Doslova trvá 30 minut až 1 hodinu než mi zase naskočí plocha s aplikacemi. Během toho neúspěšného spouštění mi vždy jen naskočí uvítací černá obrazovka Samsung Galaxy, pak to na setinu problikne a zase je jen tma. Krom tohoto není s telefonem problém. Měl někdo prosím podobný problém, nebo ví někdo jak toto řešit? Děkuji

Nejoblíbenější mobilní telefony

25. 12. 2024 • 19:57

Ještě připomínám, že se tak neděje každý den, ale je to dost nepříjemné

25. 12. 2024 • 20:01

Je-li v záruce, vraťte jej.

25. 12. 2024 • 20:09

Děkuji za odpověď.Ano v záruce je, také jsem nad tím přemýšlel. Ještě mě napadlo zkusit tovární nastavení, ale nevím jestli by to můj problém vůbec vyřešilo...

25. 12. 2024 • 20:28

A dokud to nezkusíš, tak se to nedozvíš ...

25. 12. 2024 • 20:30

Zkus, máš povolení.

25. 12. 2024 • 20:43

To zjistíš přesně tak, že to zkusíš. Osobně ale tipuji, že to problém nevyřeší. Ale je to asi 50:50. Takže tovární nastavení a pak reklamace.

25. 12. 2024 • 20:51

Nechci se v tom telefonu moc vrtat a dávat tovární nastavení (když je to v záruce) aby se pak nevymlouvali, že jsem to s nimi nejdřív nekonzultoval...

25. 12. 2024 • 22:32

tovární nastavení je uživatelská záležitost a můžeš to dělat jak často chceš - potom je jen telefon v tom stavu jako si ho koupil.

25. 12. 2024 • 20:47

Záruka neslouží k vracení zboží, v záruce lze zboží reklamovat a požadovat po prodejci odstranění vad.

25. 12. 2024 • 20:29

Záruka ti utíká.

25. 12. 2024 • 20:33

Dobrá, tak po svátcích se tam otočím a uvidím co na to řeknou. Snad jsem nevyhodil peníze jen tak z okna. Děkuji

25. 12. 2024 • 20:50

Jsem zvědavý jak jim tu vadu ukážeš, to tam budeš s prodavačem celý den stát a koukat jestli se nevypne?

25. 12. 2024 • 20:52

Mám to natočené ještě na starém telefonu..

25. 12. 2024 • 22:17

s prodavačem ?? Samsung snad odnese do autorizovanýho servisu.. S nějakym prodavačem bych neztrácel čas. Samsungy jsem vždycky řešil přímo se servisem a nebyl problém - vyřešeno rychle.Pokud tedy S22 ultra nebyla koupená kdoví kde a záruka je jen u toho prodejce dole v trafice nebo kde se to koupilo :) (pak se to samozřejmě skoro reklamovat nedá)S22Ultra se snad už skoro rok ofiko neprodává.

25. 12. 2024 • 21:01

Pochopil jsem že je v záruce, ale než by se reklamoval, tak určitě provést komplet aktualizace/upgrade systému a ideálně potom i tovární nastavení - oni to v servisu stejně provedou a smažou ho, aby se ujistili že to není tím, takže to proveďte. (hlavně nezapomenout tu aktualizaci OS pokud to nějakou nabízí)Samsung se dá komplet odzálohovat do počítače tím jejich SW a pak po resetu zase obnovit kdyby to pomohlo..

25. 12. 2024 • 21:23

Ano v záruce je, aktualizaci to chtělo hned po nákupu při spuštění telefonu. Tu jsem provedl, pár dní před Vánoci to chtělo další aktualizaci, ale tu jsem radši neprováděl z obavy, že bych už nemusel telefon vůbec rozjet, protože se tato závada už děla

25. 12. 2024 • 22:13

aktualizace by neměla nic provést a jak říkám.. oni to v servisu stejně udělají - pokud se telefon po aktualizaci od Samsungu nerozjede, tak tím spíš reklamovat.

25. 12. 2024 • 22:36

staci podrzet dele hlasitost dolu + zapinaci tlnebo dat do nabijecky na 24h

Určitě si přečtěte

Články odjinud