Mám velice kuriozní problém.Celé to začalo tak ,že jsem chtěl přejít z twistu na paušál.Nevěděl jsem ,že to stojí 500 Kč jen za jakýsi posraný služby.Tak jsme podepsali smlouvu a ten borec my u pokladny říká 650Kč.Tolik peněz jsem u sebe neměl.Tak jsem mu řekl,že se stavím někdy příště.Oni říkali že OK ,ale že mi prej mobil do tý doby nebude fungovat.Tak jsem vylez před prodejnu a zkusil volat.Už to bylo změněný a všechno bylo v pohodě.Potom jsem se do města 14 dní nedostal.Za tu dobu jsem provolal asi 70 Kč.A ejhle potom mi Sim kartu zablokoval ten maní z prodejny.A co mě nejvíc nasr....Přišel mi výpis a tam je 400Kč za zablokování mobilu na vlastní žádost.Co víc nejde mi to ani odblokovat neznám číslo smlouvy.Takže já jsem vlastně uživatelem paušálu.Chodí mi výpisy,ale nemůžu volat!!Vím ,že je to moje chyba.Ale podle mě to posral i ten borec.Neměl tu smlouvu vůbec uzavírat před tím než jsem mu dal peníze.A to jak mi tu simku zablokoval .Tak to se mi taky nelíbí.Vždy´t je to jasně na vlastní žádost copak je ta simka jeho.Nemohl mi třeba zavolat a domluvit se vždyť bych to zaplatil.Takhle to musím jít zaplatit a ještě uhradit ty 4 kila.To byl poslední hřebík .Končím s nima jdu k Oskarovy.Nevíte někdo jak s toho ce nejlépe vybruslit.Musel bych u písemného zrušení smlouvy uvést číslo smlouvy?