» Poradna » Mobily
Dobrý večer, mám chytrý mobil po jednom pánovi, který měl sim O2. Já mám sim ČEZ a na displeji mobilu je neustále vzkaz -Systém Android-Přihlásit se k síti ČEZ-Nevím, co s tím, co po mě chce. Děkuji za odpověď.
Tak se podívej do nastavení připojení a správce SIM karty.Asi to chce nějaké nastavení te SIM.
Asi...chtělo, díky..
Především je nutné telefon uvést do továrního nastavení. Je to v nastavení > systém > rozšířené > možnost resetování. Zkuste nejdřív: "resetovat nastavení rozhraní Wifi, sítě a bluetooth"Pokud to nepomůže tak vybrat položku:vymazat všechna data.Pak ale musíte nastavit vše znovu. Pokud máte účet Google a je nastavený nyní v telefonu, po resetu a opětovném přihlášení k účtu z telefonu, většina věcí se obnoví ze zálohy. Především kontakty a emaily, pokud to nyní máte dobře nastavené.
Děkuji za obsáhlou radu, funguje ...
Tak snad logicky, když dostanu smartphone po jiném uživateli a netuším, co tam kde měl nastavené a nainstalované, tak první co udělám, že obnovím tovární nastavení. To tě nenapadlo?
Já nechápu proč si pořád někdo kupuje použité mobily. Výběr nových je víc než dostačující v různých cenových relacích.
Ten mobil je úplně nový, pánovi ho dal syn na vánoce, ale nedá se s ním platit, tak si pořídil nový...Zrovna se mi pokazil tlačítkový, tak jsem využila šance. Pokrok na vsi - seniorka se zlatým Xiaomi 4x Premium Global za 600.- Už jen ty fotky vnoučat a síla zvuku a i velikost písma...
Související témata: ČEZ, Olga, Chytrý mobil, Vzkaz
{{values.description}}
Jak zálohovat fotky z mobilu
Velký test levných chytrých hodinek
Test 16 powerbank s kapacitou 10 000 mAh
Ověřené aplikace pro vzdálenou podporu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.