Počkej. Tohle vracení je celkem složité a často to není v bance zcela automatické, ale vyžaduje to ruční zadání nějakého pracovníka. Ono se taky nelze divit, storno zase tak časté není a zaměstnanec je levnější než rozšíření systému, aby automaticky zpracovával storna.Já mám jen zkušenost s refundem z googlu (na steamu jsem ještě nic refundovat nemusel). Ale ono to může být stejné. U mě to trvalo někde mezi týdnem a měsícem. Kolik přesně nevím, jen vím že první týden po refundu (a potvrzení emailem že to refundují) jsem účet sledoval a stále jsem tam žádné příchozí položky neměl a stále tam byla ta platba co jsem zaplatil. Pak jsem si řekl že ještě počkám, trochu jsem na to zapomněl a podíval jsem se po měsíci. To jsem zjistil že tam stále žádná příchozí položka není, tak jsem si řekl že to už fakt budu reklamovat, že je to měsíc a furt mi to nebylo vráceno. Tak jsem začal sepisovat zprávu a chtěl jsem si zkopírovat z bankovnictví referenci platby, ale když jsem tu položku hledal tak jsem jí vůbec nenašel. V mém případě po refundu ta položka s platbou zmizela z obratů, jako kdyby k ní nikdy nedošlo.