Testovat noname produkty a dělat z toho jakékoliv závěry, je naprosté nepochopení, jak takové noname "značky" fungují. Noname produkt znamená právě to, že výrobce dělá nějaký výrobek, ale nacpe do něj jakékoliv součástky, které zrovna na trhu sežene nejlevněji a klidně v každé výrobní sérii úplně jiné, takže i parametry a spolehlivost takového výrobku je pokaždé úplně jiná. Výrobek nemá žádnou stálou značku, jejíž pověst by musel budovat a chránit, takže výrobci je v podstatě jedno, co je uvnitř, jde mu pouze o co nejvyšší rozdíl mezi výnosem a náklady a chce co nejrychleji prodat co nejvíce kusů. A že výrobek vůbec nesplňuje udávané parametry (pakliže vůbec nějaké udává), to je mu naprosto jedno, protože až se proflákne, že je to hrozný krám, tak na to jednoduše začne tisknout jiný název a jede se dál. Takže když za něco takového vyhazuješ peníze, neotestuješ vůbec nic, kromě toho jednoho kusu a kdo si na tvoje doporučení koupí třeba za měsíc zdánlivě to samé, může ve stejném vnějším krytu dostat něco úplně jiného. Takže ne, tohle je opravdu blbost maximální, zvlášť když ten rozdíl proti cenám renovaných výrobců není ani 10%. Jak jsem psal, za půlku by to mělo smysl zkusit, ale za 1740 je to totálně mimo.