Chybí verze OS.
Tiše předpokládám, že se jedná o OS WXP/32 SP2 CZ.
Nástroje pro správu – Služby – Zařazování tisku
IMHO ruční spuštění této služby nepomůže, protože jsi neodstranil základní příčinu havárie této služby.
Vzhledem k velmi sporým informacím lze jen hádat z kávové sedliny, např.:
1) napadení OS červy (IMHO nejpravděpodobnější – jaký bezpečnostní soft používáš?);
2) chyby struktury NTFS (kdy jsi naposledy kontroloval integritu?);
3) plný adresář System32\Spool\ po havárii OS (vymaž všechny soubory, ne adresáře);
4) přeplněné adresáře %Temp%, %TMP% (vymaž celý obsah);
5) kritický nedostatek místa v systémovém disku (uvolni místo aspoň na 1 GB);
6) instalace nekompatibilního tiskového ovladače (odinstaluj, je-li možno);
7) fyzická chyba HDD (otestuj integritu);
8) chyba řadiče v chipsetu;
atd...