Zdravím,před pár dny jsem si zakoupila na Alza.cz Sony Xperiu L. Vše se jevilo v pořádku, byla jsem jí nadšená (to víte, první chytrý telefon). Bohužel se vyskytl problém v momentě, kdy jsem ji dala do nabíječky - telefon se nenabíjí. Telefon normálně sice hlásí, že se nabíjí (ikonka a LED dioda), ale většinou to nabije tak 1-2% a pak stávkuje a začne se opět vybíjet. Večer jsem zapojila telefon na nabíječku - vše hlásalo, že se "nabíjí" - a ráno bylo o 10% míň baterie. Opětovným vytahováním USB sice docílím, že se mi nabije alespoň trochu, ale takhle to rozhodně nemůžu dělat pořád. :) (zkoušeno nabíjení klasicky i přes pc)Myslím, že bude tedy asi nejlepší zboží vrátit - a tady se chci zeptat. S reklamací ani s vrácením zboží u alzy zatím nemám zkušenosti a moc nevím, co čekat. Chtěla bych využít vrácení zboží do 14 dnů s tím, že bych uvedla, že zboží přišlo vadné. Můžou mi to zamítnout s tím, že jsem to "způsobila já"? Telefon má na boku miniaturní rýpaneček - takže asi předpokládám, že se budou snažit nahrabat nějaké prachy za "poškození". Jak bych měla postupovat? Jak probíhá vrácení zboží na pobočku? Budou se dívat jenom na vnější stav, nebo budou hledat i "uvnitř telefonu"? Budu ráda za každou informaci