» Poradna » Mobily

Sony Xperia L - vrácení zboží na alza.cz

 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.131

Zdravím,před pár dny jsem si zakoupila na Alza.cz Sony Xperiu L. Vše se jevilo v pořádku, byla jsem jí nadšená (to víte, první chytrý telefon). Bohužel se vyskytl problém v momentě, kdy jsem ji dala do nabíječky - telefon se nenabíjí. Telefon normálně sice hlásí, že se nabíjí (ikonka a LED dioda), ale většinou to nabije tak 1-2% a pak stávkuje a začne se opět vybíjet. Večer jsem zapojila telefon na nabíječku - vše hlásalo, že se "nabíjí" - a ráno bylo o 10% míň baterie. Opětovným vytahováním USB sice docílím, že se mi nabije alespoň trochu, ale takhle to rozhodně nemůžu dělat pořád. :) (zkoušeno nabíjení klasicky i přes pc)Myslím, že bude tedy asi nejlepší zboží vrátit - a tady se chci zeptat. S reklamací ani s vrácením zboží u alzy zatím nemám zkušenosti a moc nevím, co čekat. Chtěla bych využít vrácení zboží do 14 dnů s tím, že bych uvedla, že zboží přišlo vadné. Můžou mi to zamítnout s tím, že jsem to "způsobila já"? Telefon má na boku miniaturní rýpaneček - takže asi předpokládám, že se budou snažit nahrabat nějaké prachy za "poškození". Jak bych měla postupovat? Jak probíhá vrácení zboží na pobočku? Budou se dívat jenom na vnější stav, nebo budou hledat i "uvnitř telefonu"? Budu ráda za každou informaci

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 34.0.1847.131

Alza má z pohledu zákazníka nejlepší reklamační oddělení. Nikdy jsem nenarazil na nejmenší problém a toto ti bezproblému uznají. Sama bueš překvapená jak rychle a bez zbytečných dotazů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.131

Díky, to jste mě potěšil. Když jsem pročítala různé diskuse, vypadalo to spíš naopak, tak jsem se dost vyděsila. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

No tak tomu co pise moc never.Reknou ze to daji opravit,ale stim nesmite souhlasit a chtit vraceni penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 34.0.1847.131

Beru na vědomí, budu tvrdá. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Jde spis oto na koho tam narazite.Tak podle toho to bude vypadat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 29.0

Nejsem právník ale ta možnost vrátit zboží do 14 dnů se vztahuje na zboží doručené (nikoli převzaté na pobočce), to snad splňuješ a vztahuje se na zboží nepoškozené. Myslím si že vdaném případě můžeš oficiálně uplatnit akorát reklamaci (a mají měsíc na vyřízení). S reklamací problém nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Pokud je to koupene pres internet,tak to tak je ne dorucene a i tak je to jedno.Musi vratit penize do 14 dnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Pokud si všimnou škrábnutí,čili poškození zákazníkem,tak buď to pracovník Alzy jakože neuvidí a mohl by vrátit peníze,ale to si myslím,že spíš si toho všimne a uplatní měsíční reklamaci.Pak mají měsíc na opravu.Si myslím já teda.Hezký den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Sony Xperia, Zboží, Vrácení, Marie, Chytrý telefon