» Poradna » Zpět na dotaz

RE: Škoda SmartLink a mobilní telefon

Borek Soukup  |  22. 4. 2018 17:53:16  |  Odpovědí: 0

Také bych to rád rozeběhnul, mám SMART link v autě k dispozici od přírody, teda nepamatuji se, že bych něco takového konfiguroval, ale dostal jsem to. Je to dáno asi rádiem, mám velký barevný dotekový displej a ovládání telefonu a audia na volantu. Spojení bluetooth proběhlo bez potíží, takže už mi to telefonuje, přehrávání z telefonu je ale bídné, stejně jako ze služební Nokie, to mi ale vůbec nevadí, rádio má přehrávač a spolkne 32GB SD kartu. Přehrávač nemá problém ani se soubory *.flac. Jsem nepřítel placek, ale nějakým nedopatřením jsem pořídil DOGEE X30. A když už ho mám, tak bych chtěl mirror link kvůli navigaci. Zkusím to propojit a dám vědět, jak jsem dopadnul. Aplikací Mirror Link je na obchodu Google spousta, máte někdo nějaké bližší info, která je ta pravá? Zkusím to napřed bez ní, třeba to bude funkční. Jo, auto je Škoda, ale dostal jsem jí zadara od firmy, tak co?

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.