» Poradna » Ostatní

Škoda octavia signalizace pásů

 |   | 

Omlouvám se za ot ale potřebuji poradit. Jezdím v pracovní Octavii - tudíž nechci tam dělat zásahy a vždy když není za jízdy zapnutý pás tak to dělá zvuky tn tn tn. Staré auto to dělalo pár sekund a konec. Tato potvora si nedá pokoj a hraje na nervy pořád.
Dá se to vypnout v nějakém nastavení? Nebo by byla nutná úprava mechanická?
Jezdím často po vsi a zde pásy nepotřebuji. Nehledě na to že při nízké rychlosti jsou nebezpečné při nárazu- krční páteř

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   | 

na to máš iné forum a tam určite bude odpoveď, ale už ťa napadlo pri tej nízkej rýchlosti, že nejaký buran bude testovať svoje 20 ročné alfa romeo a v 120 tke to do teba napáli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

cit:"Jezdím často po vsi a zde pásy nepotřebuji"

Takových už bylo, a teď mají u silnic pomníčky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Pásy potřebujete VŽDY ! Jediná situace kdy byste je nepotřeboval je snad při vyskakování za jízdy z auta ... jinak mělo by stačit narvat šroubovák do úchytu na pás vedle sedačky. Případně sehnat stejnej konec jako je na pásu a zacvaknout ho do úchytu. Ale jak říkám, pás je třeba vždy. Vysvětlujte to pak PČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Teoreticky by mělo jít tam cvaknout pás od spolujezdce. Ale je otázka jestli ne nebude překážet při řazení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Možná máte pravdu. Ve městě jej mám vždy. Ale na vsi kde jedu do padesáti a provoz je tam skoro nulový...
Vlastně mám strach z pásu od doby co kolega v zaměstnání zastavil na vozovce a zezadu to do něj někdo napálil. Nebyla to velká rychlost ale stačilo na to aby nosil 14 dní límec. Já si vykalkuloval že při takové situaci je pás spíše na škodu. Kdyby jej neměl tak možná lehce narazí do volantu. Takto ho podržel pás a jen hlavu mu to vymrštilo dopředu.
Policii neřeším. Je to tu taková 'interna' že policejní vůz jsem tu ještě neviděl ale náhoda je blbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

Tím že ho podržel pás mu jedině pomohl. Kdyby ho pás nepřidržel, tak by hlavou narazil do volantu a to by nebylo nic pěkného (nemluvě o tom, že by se na 99% otevřel airbag a ten by ho zabil).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Pokud máš ve volantu airbag, pak si jízdou bez pásu podepisuješ rozsudek smrti, protože pokud airbag z libivolného důvodu spustí a nebudeš připoutaný, tak tě zabije!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Místo vašeho kalkulování doporučuji přečíst učebnici fyziky!

V případě že do Vás někdo narazí zezadu, tělo je jakoby zatlačeno do sedačky a hlava letí dozadu proti opěrce. Pás v tomto případě nehraje téměř žádnou roli.

Pokud měl tedy kolega špatně nastavenou opěrku hlavy (třeba uplně dole), tak místo aby mu hlavu zastavila, tak se mu přes ni krk ještě ohnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | 

To máš samozřejmě pravdu ... já spíše počítal se situací kdy někdo narazí ze zadu a já sejmu dotyčného přede mnou ... tam je to bez pásu takřka jistá smrt díky airbagu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

S tím souhlasím. Ten příspěvek byl určen hlavně pro autora tohoto vlákna, když si myslí že při nárazu zezadu mu jde tělo vpřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jednoduché řešení - převlečte pás za sedačkou a normálně zacvaknete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Když se chlapi poperou, nožem, nebo sekereou, tak ráno vstane s monoklem a život jde dál.Pokud politik dostane pěstí do nosu, nosí tři týdny krční límec.Ten límec, velice často slouží, k vytřiskání co nejvíce peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 101.0

Staci si za zady zapnout pas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Škoda, Škoda Octavia, Octavia, Tn, Nutná úprava, Krční páteř, Staré auto, Páteř