Používám profi email na seznamu, kam se přihlašuji z webového rozhraní (PC, mobil) nebo přes poštovního klienta (ntb). Minulý týden jsem přešel z POP3 na IMAP synchronizaci a od té doby pozoruji, že vždy večer se mi označí emaily z téhož dne jako přečtené, a to i když nemám puštěný notebook s IMAP synchronizací (což by se ani nemělo dít, pokud by byl ntb puštěný a synchronizace proběhla). Vůbec nevím čím by to mohlo být a od čeho se odrazit... Napadá vás nějaké řešení?
A nemá profi služba podporu?
Konkrétní zprávu přečteš na prvním zařízení, tak logicky na všech ostatních zařízeních se kdykoliv později musí stejná zpráva jevit jako přečtená. Pokud ji tedy na prvním zařízení po tom přečtení neoznačíš jako "nepřečtenou".
Ano, samozřejmě ji označím jako nepřečtenou (a nebo ji na prvním zařízení vůbec neotevřu), přesto se vždy označí jako přečtené...
No zjevně to musí dělat některý z klientů. Fór je v tom, že to může být kterýkoliv na kterémkoliv ze zařízení, protože ten stav se přenese na server a z něj i na všechna ostatní zařízení.
Pokud ji označíš jako nepřečtenou, změna se musí ještě přenést na poštovní server, aby ji ostatní zařízení viděla také jako nepřečtenou. Mělo by být poznat na webovém rozhraní, že ke změně došlo, když to na mobilu nebo na notebooku označíš nepřečtené. Vždy to potřebuje nějaký malý čas, než se ty změny dat "propíšou" až na server. Vyhledej tlačítko odeslat a přijmout apod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.