Spatna zkušenost s CZC:Bohuzel jsem uveril a objednal si PC sestavu u CZC. Při ladeni komponent velmi rychla odezva k me spokojenosti, takze jsme odeslal objednavku. Z vykonove srovnatelnych komponent jsem vybiral ty, které uvadeli, ze jsou skladem, abych mohl mit PC v avizovane lhute 4-6 dnu doma. Když jsem po 3 dnech videl, ze nektere komponenty jsou ve stavu „1ks blokovan“ a jiné „0ks blokovano“, poslal jsme dotaz, abych pripadne komponenty, které nejsou skladem vymenil za jiné. Bohuzel bez odezvy (do dnes). Tak jsme po dalších 2 dnech volal na zakaznickou linku, kde mi rekli, ze cekaji na naskladeni procesoru (o kterem pisi, ze je sklade 5 a vice kusu!), ale ze je na ceste a odpoledne se naskladni. Vecer (15.4. 20:25) mi prisel mail, ze se sice nic nezmenilo, ale doba montaze se prodlouzila jiz na 9 pracovnich dnu od naskladneni všech komponent (procesor stále nenaskladnen). Takze jsem napsal mail primo mailove adresy a také přes kontaktni formular (také bez odpovedi). To bylo v stredu. V patek rano ale je status beze zmeny. Tak jsem se rozhodl objednavku zrusit. Na webovych strankach CZC to neslo a na zakaznicke lince mi rekli, ze se PC sestavuje, ze to nejde. Ale slecna nakonec ochotne nekam zavovala a pry to lze a rikala, ze objednavka je zrusena. Během dvou minut se objevil na webu změna statusu, ze je zbozi pripravene k vydeji (s casem 14.4. v 17:51) a po dalsich par minutach, ze je objednavka zrusena (s casem 17.4. 12:55 – skutecny datum a cas meho telefonatu). Ale zadne mailove potvrzni zruseni mi zatím neprislo, ted jen doufam, ze mi vrati peníze.