Víš, myslím si, ale to je opravdu pouze můj názor, že pak ale lidi kteří skutečně chtějí počítač a neví jaký, tak dělají velkou chybu že se neptají přímo u obchodníka.Když se zeptám na poradně, kterou čtou, a ev. reaguje, nějaké množství lidí, tak se střetnou různé názory a pohledy. Někdo je fanda AMD, jiný ukrade OEM software a počítač smontuje, jiný má oblíbenou značku. U dalšího hraje větší roli záruční servis a NBD, jiný hraje hry i v práci atd.Výsledkem je myšmaš. X variant které tazatelům neřekne vůbec nic.A ve výsledku to dopadne tak, tím se nechci Harryho nijak dotknout, ale Harry objedná nějaký počítače, protože ze stylu jeho vyjadřování soudím, že se jedná o dominantního až přidrzlého zákazníka a vraceče, tak těch počítačů objedná víc, třeba různých, ty co přijdou první tři si možná převezme, vyzkouší je a když nebude spokojený tak jeden, dva, vrátí. Narazí na to, že to bude IČař a vrácení není u nich bezplatné, takže zaplatí 10% vratku, Harry bude naštvaný. Objedná tedy jiný počítač, třeba jeden z těch třech, který mu asi vyhovuje.Bohužel, ale takto obchody a eshopy již nechtějí pracovat, a tyto náklady, vratky jsou v IT skoro 10%, už nechtějí sanovat na úkor normálních zákazníků.Otázka je pak, kdo je Harry? Je to správce IT, je to majitel, je to syn majitele a nebo je to místní Ferda mravenec práce všeho druhu. Ta firma chce, možná potřebuje, dva počítače. Je otázka kdo ve výsledku zaplatí vícenáklady a za zdržení. Přitom objednávka dvou kancelářských počítačů s rozpočtem je záležitostí 10 minut, protože vlivem tvrdé konkurence jsou ceny všude stejné.