» Poradna » Hardware

Sekani opengl

 |   | 

Preinstaloval jsem vcera system na svem noutbuku Acer TravelMate 380. Jako velmi zbezny test, ze grafika beha jak ma se mi osvedcil staricky setric fflower.scr, ktery zrejme vyuziva opengl (ftp://ftp.yuzhny.com/soft/Graphics/ScreenSaver... ). Jsem si 100% jist, ze drive mi na tomto kompu behal jako hodinky s fps >50. nikoliv nyni. Nechapu proc, protoze instalace je stale stejna jako driv.(pouziti originalnich instalaci vyuzivajicich norton ghost od vyrobce ntb) a ted se to seka jak prase... fps <10 a to jsem do systemu v podstate zatim nic dalsiho neinstaloval. Ovladac graficke karty sice nejaky nastaveni OpenGL umoznuje, ale tomu nerozumim. Prosim poradte, co stim... zatim se to projevuje jen v blbym setrici a jemu podobnym jinym, ale az si asi budu chtit neco zahrat tak me to bude mrzet vic. Zkousel jsem nejakej benchmark na OpenGl, a zda se ze dopadl docela dost spatne (i kdyz tem testum, co to provadelo v podstate vubec nerozumim). Tady je log s vysledkama:-Welcome:------------------------------------- ----------------------------------------------The OpenGL Geometry BenchmarkMade by F. Brebion (admin@fl-tw.com)Comments, suggestions are welcome...-System---------------------------------------------------- ---------------------------------Vendor: GenuineIntelName: Unknown processorSpeed: 1590 Mhz-OpenGL------------------------------------------------- ------------------------------------Vendor: IntelVersion: 1.3.0 - Build 4.14.10.4497Renderer: Intel 855GMExtensions: GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_WIN_swap_hint ----------------------------------------------------------- --------------------------------- Compiled vertex arrays (H 0 F S S): 7.39 FPS, 5.67 MTS, 768k Tris (T89/288) VA Display List (H 0 I S I): 7.36 FPS, 5.66 MTS, 768k Tris (T141/288) IM Display List (H 0 F S S): 7.36 FPS, 5.65 MTS, 768k Tris (T121/288) VA Display List (H 0 I S S): 7.36 FPS, 5.65 MTS, 768k Tris (T157/288) Vertex arrays (H 0 I S I): 7.34 FPS, 5.64 MTS, 768k Tris (T45/288) Vertex arrays (H 0 F S I): 7.34 FPS, 5.64 MTS, 768k Tris (T41/288) Compiled vertex arrays (H 0 I S I): 7.34 FPS, 5.64 MTS, 768k Tris (T77/288) Compiled vertex arrays (H 0 F S I): 7.34 FPS, 5.64 MTS, 768k Tris (T73/288) Immediate mode (H 0 F S S): 7.34 FPS, 5.64 MTS, 768k Tris (T25/288) IM Display List (H 0 I L S): 7.32 FPS, 5.63 MTS, 768k Tris (T117/288) VA Display List (H 0 F L S): 7.32 FPS, 5.63 MTS, 768k Tris (T145/288) IM Display List (H 0 F L I): 7.32 FPS, 5.62 MTS, 768k Tris (T97/288) VA Display List (H 0 F S I): 7.32 FPS, 5.62 MTS, 768k Tris (T137/288) Compiled vertex arrays (H 0 I S S): 7.30 FPS, 5.61 MTS, 768k Tris (T93/288) VA Display List (H 0 I L I): 7.30 FPS, 5.61 MTS, 768k Tris (T133/

Odpovědi na otázku

 |   | 

Zive mi ten log urizlo... tady je cely...http://grs.110mb.com/OGLGeomBench.txt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: OpenGL, Vertex, Welcome, Extensions


Určitě si přečtěte

Co pořídit k počítači: tipy na osvědčené klávesnice, sluchátka a další příslušenství

Co pořídit k počítači: tipy na osvědčené klávesnice, sluchátka a další příslušenství

** Toto jsou tipy Živě.cz na příslušenství k počítači, se kterým neuděláte chybu ** Klávesnice, myši, tiskárny, sluchátka... ** Vybíráme jak příslušenství na běžnou práci, tak na hraní her

David Polesný | 27

Co je to 5G a proč technický šéf T-Mobile US varuje před přílišným optimismem

Co je to 5G a proč technický šéf T-Mobile US varuje před přílišným optimismem

** Občas to vypadá, že 5G vyřeší úplně všechny problémy světa ** Zrychlí internet, pokryje venkov, umožní svět IoT ** Technický šéf amerického T-Mobilu před tímto pohledem varuje

Jakub Čížek | 29

Nejlepší hardware: Skládáme nenáročnou sestavu i extrém na hry

Nejlepší hardware: Skládáme nenáročnou sestavu i extrém na hry

** Poradíme, jaký se teď vyplatí koupit hardware ** Procesory, desky, paměti, grafické karty... je z čeho vybírat ** Počítač ale nemusíte skládat, ukážeme i výhodné hotové počítače

Stanislav Janů | 8



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch