Navštiv stránky: http://support.seagate.com/customer/en-us/warranty_validation.jsp
SN: dle disku
Model: ST31000528AS
Country: Czech Republic
Opsat CAPTCHu
Pokud ti vyhodí seagate, že je disk v záruce (in warranty), tak můžeš pokračovat ve vyplňování reklamace.
Servisní středisko mají v něměcku (nevim kolik bude stát ČP - většinou posílám přímo z německa a to stoji cca 7€)
Servis pokud chybu uzná (seatool: http://www.seagate.com/gb/en/support/downloads/seatools/), tak nejspíše uznají. Pokud žádnou nehodí, tak můžeš vyplnit nějakou jinou (mají tam odkaz co a jak vyplnit, když seatool proběhne bez chyby). Výměna je pak otázka několika dnů.. ve čtvrtek jsem tam posílal 1,5TB disk a obratem ještě v den obdržení poslali zpět (2.10.2012) poslali zpět 2TB (nj, 1,5TB asi došli :D). Dodání očekávám dnes a nebo zítra (DHL Express)