Doživotní záruka je, že i když výrobek už není v prodeji a pošleš to výrobci, tak ti to vymění. Pokud ještě něco má skladem.Když ne, tak je šlus s doživotní zárukou (dostupnosti výrobku).Stejná reklamština jako záruka 10 a víc let na motor v pračce (invertorový, krokový) Jasně, když klekne přímo motor, tak ti ho vymění. Jenže kdy klekne motor, že....Zakopaný pes je v tom, že když se motor netočí, tak to 99,99% není vadou motoru (Halova sonda, počítadlo otáče)k, ale výkonovým budičem motoru.A ten je kde? Kontrolní otázka soudruzi! Na desce elek/troniky řídícího počítače pračky. Takže je vadná deska řídící elektroniky a nikoliv motor. A platíme opravu v plné palbě. Z logiky věci, když se netočí motor, tak já osobně považuji výkonový budič motoru za jeho součást. Ovšem výrobce nikoliv a ovce je pumpnuta o peníze za pračku. A možná ještě i za novou pračku, bo deska elektroniky je půl nové pračky.To už se vyplatí pojištění oprav po uplynutí odpovědnosti za vady. Pokud je rozumně vysoké. A dost možná po novelizaci zákona 89/2012 Sb., kdyby to prodejce hrotil, tak už po roce by se to vyplatilo. Pokud by požadoval na zákazníkovi, aby druhý rok lhůty odpovědnosti za vady prokazoval zákazník, že vada tam byla od počátku.