Dobrý den, vlastním telefon Samsung galaxy j7(2016) a již postarší chytré hodinky Samsung gear fit (verze 1- první typ, co byl vypuštěn na trh). Aplikace pro tyto hodinky (Samsung gear fit manager) již není oficialně ke stažení - mám ji staženou v telefonu pomocí APK. V tomto stavu vše normálně funguje.A teď k problému. Do telefonu jsem oficialní cestou nainstaloval update systému z Android 7 na Android 8 Oreo. Po této aktualozaci chodí do hodinek oznámení ve formě :rozsypaného čaje"( viz https://drive.google.com/file/d/1J0h6gtE4On0NoEfs8Th4HPqdb0UeDrBw/view?usp=drivesdk). Už jsem zkoušel reinstalace telefonu, Wipe Cae, reset hodinek, odpárování atd. Napadlo mne, že by to mohlo být způsobeni nějakým "kódováním textu v systému". Nicméně už si s tím nevím rady. Proto se obracím na toto fórum zda nemáte nějaký nápad jak toto vyřešit(jiný než se naučit Čínsky😁). Vím, že ty hodinky jsou tak pomalu do elektroodpadu,ale i tak se pokouším zeptat. Díky za pomoc