Především by bylo vhodné uvést, jestli se jedná o přípojku v RD nebo v paneláku a pod. Za druhé je dobré vědět, jestli je napřípojce i telefon nebo pouze internet a jestli je použitý splitter. Ten je totiž mnohdy instalovaný i zcela zbytečně.
Pokud O2 linku prověřilo a nic nenašlo, pak je pravděpodobně v pořádku. Vadný splitter nebo špatný kabel ovšem nenajde. Pravděpodobnost, že by se rušení indukovalo přímo do linky, není příliš pravděpodobné. Vedení je symetrické a proti indukci velmi odolné.
Závada v napájecím zdroji některého ze zařízení je také jistě možná. Už jsem takových případů několik měl. Spínané zdroje mají sice mnoho výhod, ale některé jejich vady se velmi špatně odhalují.
Vada modému je také jedna z možností. SmartBox je opravdu dost velký vehykl, kterému je lepší se vyhnout!