» Poradna » Windows (a jiné OS)

"Rozmazaný" průzkumník Windows 8.1

Odpovědět  |  Zobrazit bez stromu  |  Upozornit redakci  |  nových odpovědí: 5/5
avatar
 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 45.0.2454.99

Ahoj, potřeboval bych poradit. Po obnovení továrního nastavení u NB Lenovo E540 je obraz řekněme "rozmazaný". Systém je 8.1, současti ve stylu metro jsou krásně ostré, ale okna průzkumníku a s tím spojené texty v nabídkách jsou špatně, "máznuté". Grafiku HD 4600 jsem dal odebrat, ale po restartu se nic nemění, ovladače jsou také aktuální dle kontroly Windowsů. Prosím o radu co s tím, než mi to zničí úplně oči.děkuji

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 40.0

Rozlišení je nativní a DPI nastavené na 100%?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows Vista Firefox 35.0

Defaultní nastavení po instalaci OS W8.x nebývá ideální.Je nutné OS optimalizovat, pokud to u tak nepodařeného OS vůbec lze.Co s tím?1) Ověř, zda je DPI nastaven na 100 %.Pokud ne: nastav.2) Ideální stav OS zálohuj do externího média:sdclt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 45.0.2454.99

Rozlišení monitoru mám nastavené na default, tj. 1980x1080 v tom by problém neměl být. Problém s "neostrostí" se týká opravdu jen průzkumníka Windows.Když se pokusím zapnout "Nastavení grafického adapteru Intel" dostaví se mi hláška ukončit problém s tímto chybovým hlášením:Název události problému: CLR20r3 Podpis problému 01: Gfxv4_0.exe Podpis problému 02: 8.15.10.4264 Podpis problému 03: 55c19668 Podpis problému 04: System Podpis problému 05: 4.0.30319.34003 Podpis problému 06: 522ec39f Podpis problému 07: 1f73 Podpis problému 08: 7 Podpis problému 09: System.Windows.Markup.XamlParse Verze operačního systému: 6.3.9600.2.0.0.256.48 ID národního prostředí: 1029 Další informace 1: 5560 Další informace 2: 55601f0d6afab1b15af617971309e00a Další informace 3: d6be Další informace 4: d6be2649bef9957a7693c5e7c0d81a07

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 45.0.2454.99  |  [90.176.117.---]

Jestli je to nový NB zkus aktualizovat všechny ovladače Tento Počitač/Vlastnosti Systemu/Správce zařízení a tam si to porozklikuj a dej aktualizovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows Vista Firefox 35.0

Související témata: Průzkumník



Určitě si přečtěte