» Poradna » Počítačové sítě

Router

 |   |  Android Chrome 85.0

Dobrý den, koupil jsem si nový router od Tp-linku ( AC1750 Mesh) především z důvodu rozšíření sítě, při prvním pokusu oba routery fungovaly správně, ovšem po chvilce zkoušení, když jsem se býval snažil prohodit routery mi po připojení (kabelem i bezdrátově) pouze napsali, že se nelze připojit k internetu, bydlím kus za městem, tudíž mám internet přes anténu. Měl jsem za to, že to nebude až takový oříšek, se kterým bych se nedokázal poprat ale bohužel opak je pravdou, budu velmi vděčný za jakékoliv rady, děkuji, Bohdan

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | Microsoft Windows 10 Chrome 85.0.4183.102

Reset do výrobních nastavení a začít znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 85.0

No pokud se to dělá podržením tlačítka reset na routeru, tak jsem to zkoušel několikrát, ovšem marně, pokaždé stejný problém, obávám se jestli není chyba někde v konfiguraci routeru, jinak netuším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Jak se dělá reset i nastavení, se dočteš v uživatelském manuálu. Ale to by tě asi moc obtěžovalo, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 85.0.4183.121

Ach jo....V případě, že máte na domě samostatnou anténu.......https://www.starnet.cz/podpora/nefunguje-net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 85.0.4183.121

Předpokládám rovněž, že nastavení bylo provedeno dle parametrů uvedených ve smlouvě /poskytnutých údajů od ISP. (IP/maska/brána/DNS1/DNS2)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Oříšek, Zkoušení, Opak