Zdravím všechny, mám takový problém(jinak bych tu asi ani nepsal, že ano :) ) Rok a půl zpět jsem si koupil repasovaný kus Iphone 4s, který měl být dle prodejce uveden do stoprocentního původního stavu, včetně všech originálních dílu. No, měsíc se s měsícem sešel a cca po 3/4 roce se mi mobil začal šíleně přehřívat. Až z toho málem shořela kapsa. Došlo to tak daleko, že se jednou vypnul a už nešel zapnout. Zanesl jsem ho tedy do nejbližšího AUTORIZOVANÉHO apple servisu, kde předemnou sundali zadní kryt a zůstali zděšeni, protože vnitřek mobilu se prý údajně sestáva cca ze 4 kusů a ještě jsou tam čínské plomby. Čili mobil určitě nebyl prodán za takovou cenu, za jakou odpovídal. Máte někdo podobnou zkušenost jak takovou situaci řešit? Mám sestru, která právě dostudovala práva a prý mám 2 roky od koupi zboží na to, že pokud zjistím závadu, který na zboží být nemá - mám požadovat peníze nazpět. Někdo nějaký nápad, radu, či zkušenost? Děkuji, Shire :)