Předpokládám, že u něčeho tak velkého, jako je CNC, to nebude záležitost o jednom člověku. Navíc máte před Vánoci, spousta lidí už je doma a to poslední, co chtějí řešit, je nějaká reklama. Je možné, že pan Lutonský takové rozhodnutí prostě udělat nemůže, i kdyby se všemi následky (dále) chtěl. Mohou to mít smluvně upravené, "nemůžeme" může znamenat "stálo by to spoustu peněz na pokutě a ztrátu partnerství".Nepravděpodobné mi přijde, že by ten obsah fyzicky upravovat nemohli, a tahal by se třeba odjinud. Ale to moc nehraje roli.Hlavní příjem Živě je zřejmě z reklam, protože chtít si nechat platit za něco na internetu je přece svinstvo, na internetu je přece všechno zdarma. Pokud by si Živě znepřátelilo reklamního partnera, který ho živí, ohrozilo by to jeho existenci, což znamená živobití několika (desítek?) lidí a jejich rodin.Z toho se pak dá snadno pochopit, že vyřešení takové věci není úplně jednoduché, zvlášť před svátky.Stejně jako spousta jiných omylů, chyb, excesů či faux pas se to dá pochopit. Jak samotná existence takové reklamy, tak její složité řešení. Nikdo nejsme neomylný, tedy až na MS. Na věci to ale nic nemění.