» Poradna » Ostatní

Reklamacia mall.sk

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Zdravim,v skratke, vyrobok kupeny cez mall.sk. Reklamacie priamo v autorizovanom servise /ako aj mall.sk doporucuje/. Boli tri, s tym, ze zakazdym sa reklamovala rovnaka zavada, okr. ineho. Po tretej reklamacii si servis vyrobok ponechal, ako neopravitelny, o com mi vydal doklad pre mall.sk na vystavenie dopropisu a vratenie penazi. Ten som odniesol na vydajnu, /postou som posielat nechcel/. Kedze sa vyrobok uz nepredava, tak som ziadal vratenie penazi, alebo vyber podobneho, v tej istej, pripadne trosku vyssej cene. Zamestnanec mi vsak vypisal reklamacny list, s tym, ze na peniaze mam cakat do 30 dni podla zakonnika.Kontaktoval som centralu, s tym, ci zamestnanec postupuje spravne, kedze slovenska legislativa udava tri reklamacie a toto je de facto uz strvrta. Vraj ano, oni to takto maju...Co by ste mi poradili, ako dalej postupovat? Naozaj nie som ochotny cakat do 30 dni na peniaze, ked uz som bez vyrobku cca dva mesiace. Teraz pred vianocami, ani tovar, ani prachy. Dakujem za pripadne rady a podnety.

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 69.0.3497.100

Peniaze vám nabehnú na účet po víkende..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Ozaj rad by som tomu veril...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 63.0

Upřímě řečeno, nemůžeš dělat vůbec nic. Můžeš jim volat i psát, ale pokud se rozhodnou využít celou lhůtu, tak prostě smůla. I kdyby neměli pravdu s tou třícetidenní lhůtou, tak pokud to budeš řešit přes právníka, tak to je boj na rok :) Neexistuje žádné řešení, které by bylo rychlejší, než těch 30 dní počkat. Není pravděpodobné, že by chtěli využít celých 30 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Ved to ma na tom stve, keby som kazdu reklamacku riesil skrz mall, tak tretou to musi skoncit. Ale tak poslat to priamo do servisu je stale rychlejsie.Standardne podla zakona by mal byt vystaveny dobropis s povinnostou platby do 7 dni, co by bolo prijatelne.Pride mi divne od takeho velkeho internetoveho obchodu, aby takto tahali ludi za nos. Kazdopadne som sa poucil, a uz u nich nenakupim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Takhle velký shop zcela jistě ví, jaké jsou zákonné lhůty. Možná to neví obsluha na prodejně a řekla ti chybný údaj 30 dní, ale centrála firmy se tím řídit nebude, řekl bych, že celkem jistě můžeš počítat s tím, že lhůtu dodrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Centrala sa prave vyjadrila, ze zamestnanec postupoval spravne, ze oni to tak maju. Medzi riadkami, ze si mozem trhnut...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Nevěřím tomu, že by tak velký shop jednal v tak zjevném rozporu se zákonem. Jelikož takových situaci musí řešit minimálně desítky každý den, tak by si toho brzo někdo všimnul a nenechal si to líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Tiez by som neveril, nestat sa mi to osobne. U Alzaka som nemal nikdy ziaden problem. U mall-u som reklamoval davnejsie nefunkcnu kosacku a tiez bez problemov vymena kus za kus. Problem nastal az teraz. Je to ako som pisal, 3x reklamacia, vyrobok neopravitelny v servise o com mam doklad a zaregistrovali mi stvrtu na vratenie penazi namiesto vystavenia dobropisu.Osobne som vela reklamacii neriesil, tak max 5-6 a vsetko veci do 100€. Prvy krat sa jedna o väcsiu elektroniku za par stovak. Doteraz som na spotrebnu elektroniku mal stastnu ruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android AppleMAC-Safari 5.0

Tam může být problém v tom, že jsi tu reklamaci neuplatnil přímo u prodejce (Mall), ale v servisu. Z pohledu zákona je držitelem záruky prodejce, ne servis a pokud chceš mít jistotu s dodržováním lhůt, je potřeba uplatňovat reklamace vždy u prodejce, ne v servisu. Sice se vyřizování reklamací trochu prodlouží, ale lhůty jsou potom jednoznačné a vymahatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Pravda, avsak sam predajca odporuca obratit sa priamo na autorizovany servis, v zaujme rychlosti vybavenia, tym padom si sam sebe odporuje Nabuduce, ak dajake u mall-u bude, budem riesit takto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Firefox 63.0

To ne, on neodporuje sám sobě. Naopak, pro prodejce je samozřejmě jednodušší, když ho zákazníci neotravují s reklamacemi :) A má i pravdu v tom, že reklamace je rychleji vyřízená, když reklamuješ v servisu, než když to jde přes prodejce. Ovšem když to jde přes prodejce, tak ten nemůžeš všelijak kličkovat a lhůty jsou jasně dané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 7 Chrome 69.0.3497.100

Přesně. Vadné zboží reklamuji vždy tam, kde jsem nakoupil. I když to taky nemusí být nejrychlejší. Reklamoval jsem kit RAM v Alfě po 1 roce od zakoupení. Memtest vyhazoval chyby, nebylo co řešit. Čekal jsem, že technik vymění kus za kus, třeba i použitý. Ale ouha. Dostal jsem reklamační protokol a paměti byly odeslány na reklamaci. A to obě dvě, protože to byl kit a ten se musí reklamovat celý. Kam, to nevím. PC bylo známého a ten rozhodně nechtěl čekat měsíc na opravu. Musel jsem koupit další paměť, než se vrátí vyreklamované. Čekal jsem marně. Volal jsem tam za týden, 14 dní, 3 týdny a nic. Informační SMS, že je reklamace vyřízena a mohu si paměti vyzvednout mi přišla přesně 30. den. I takto se dá sdělit zákazníkovi, aby si reklamaci pro příště rozmyslel. ☺

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 69.0.3497.100

Pekna skusenost, taku som nastastie este nemal. Ale ked uz sme u PC, zomrela mi doska, zobrala so sebou pamäte aj procak Testol som, vedel som...Pamäte reklamace u Alzaka, do tyzdna prisli nove na vymenu. Doska a procau u miestneho prodejce pc a komponent. Po 29 dnoch prisla z reklamace doska - vymena za novu, procak mi vratili povodny. Pytal som sa, co s nim, ze je predsa vadny. Oni ze procaky nikdy neodchadzaju... vieme ze nie, ale stane sa.. Tak som im sdelil, ze som ho testol v inej doske, a je nefunkcny. Tak ze ho poslu, dalsich 30 dni!!!! Vyhrazky soi-kou nepomohli... posrany alibizmus prodejce..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Mall, Legislativa


Určitě si přečtěte

Windows 10 černé, nebo bílé? Rozhodněte, zda je hezčí černý motiv, nebo nový světlý

Windows 10 černé, nebo bílé? Rozhodněte, zda je hezčí černý motiv, nebo nový světlý

** Do Windows míří bílé téma a přebarví se spodní lišta i Start ** Od minulého roku má ale i téma tmavé. ** Jaké z těchto dvou je ale to hezčí?

Vladislav Kluska | 71

Co pořídit k počítači: tipy na osvědčené klávesnice, sluchátka a další příslušenství

Co pořídit k počítači: tipy na osvědčené klávesnice, sluchátka a další příslušenství

** Toto jsou tipy Živě.cz na příslušenství k počítači, se kterým neuděláte chybu ** Klávesnice, myši, tiskárny, sluchátka... ** Vybíráme jak příslušenství na běžnou práci, tak na hraní her

David Polesný | 27



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test Wi-Fi mesh

Nejlepší hodinky pro všechny aktivity

Důležité aplikace na cesty

Jak streamovat video na Twitch