Nevím, co vás na tom překvapuje, myslíte, že peníze se vydělávají tak, že je rozdáváte?
Co pozoruji, tak to funguje naopak. S menším se dohodnete. U molochů jako Alza těžko, a těch důvodů bude víc. Jednak Alza má slušné právní zázemí. Mají jasné směrnice, které jako zaměstnanec nechcete porušit. A taky jde o to, aby se tohle neopakovalo, povolíte jednou, a zítra je tam s reklamací půlka internetu.
Nechci Alzu v žádném případě obhajovat. Všechny služby nad rámec prodeje v eshopu nějakým způsobem smrdí. Ať už ta jejich prodloužená záruka, lepení skel, prodloužená doba vrácení... ne, Alza je od toho, abych si tam koupil za nepříliš vysokou cenu zboží, a to ihned vyzvedl.
Měl jsem v Alze už určitě přes 30 reklamací a všechny, až na jednu, prošly v pohodě. Ta jedna taky, ale k vrácení peněz požadovali jednatele společnosti, což jsem tehdy ještě nebyl, a tahat do fronty v Alze jednatele kvůli pár stovkám? Takže jsem jim to nechal a pro příště se zařídil (hint: nenakupujte s firemními údaji).