Tato věc má k řešení po právní stránce dvě věci. 1) jakým způsobem určíš vyřízení reklamace. 2) zda nalepená ochranná fólie je považovaná za zboží upravené podle přání spotřebitele, dle jiného ustanovení zákona 89/2042 Sb.Máš právo si jednou určit, jak má být reklamace vyřízená: § 2106(1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právoa) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,b) na odstranění vady opravou věci,c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebod) odstoupit od smlouvy.(2) Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.(3) Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle § 2107. Pokud ti nabízí dobropis, tak z toho vyplývá, že náhradní kus ti nemůžou poslat, protože ho nemají skladem. Takže vyřízení reklamace dle odst. 1) písmeno a) nelze použít. Takže ti zbývá jenom odstoupit od smlouvy dle písmene d), jehož výsledkem je vystavení dobropisu. Tady nevyhádáš nic. Tak si nech poslat peníze, než to uřvaný zelený se zasekne na následujícím a to fólii.Mohli by použít ustanovení, že od smlouvy nelze odstoupit, protože zboží bylo upraveno na přání zákazníka. A to tak, že fólii nelze odstranit bez jejího poškození nebo ztráty funkce (lepidlo). § 1837Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvyd) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,Takže ti vrátí na tvé náklady mobil a šmitec. Když nebude uřvanec sv*ině, tak s tím, že… si máš fólii odlepit sám (když ji chceš zpět) a jim vrátit na své náklady, mobil uvedený do původního stavu a vrátí ti peníze. Aniž by museli. Takže to musíš hnát přes dTest (viz výše) nebo zkusit mediační řízení přes ČOI. A nebo přes soud, aby rozhodl, jestli zboží bylo upraveno nebo ne.Navíc píšeš ho*vadinu, že kdyby ti reklamaci uznali, tak ti vrátí mobil. Uznali, neopravitelný mobil je jejich a tobě vrátí peníze. A nebo, je-li to tvé přání, aby ti mobil vrátili, tak vrátí, co by ne, ale žádný dobropis a vracení peněz nebude. A je to zákonný postup. To jako, že vrátit mobil, byť vadný, a ještě peníze? Ukázat celý příspěvek