» Poradna » Hardware

Reklamace

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Zdravím,dnes jsem byl podruhé reklamovat desku - nefunkční. Prodavač mi jí odmítl převzít že nemám krytku na socketu nebo by to bylo na moje triko když se s tím něco stane při přepravě a oni za to nebudou zodpovědni. je to možné že bez té krytky to nemusí převzít?

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

No a do jakého obchodu to jdeš měnit ? Mají určitě nějaký reklamační řád. Přečti a jestli je tam napsané,že vracené zboží musí být kompletní,tak krytku pohledej. Pokud ji nesežral pes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Prosim tebe, reklamacni rady jsou jenom strasaky pro neznale...Nejakej jejich canc nemuze nikdy platit nad zakonem, takze ho muzes klidne ignorovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Rozhodně není povinností schovávat doma krytu socketu. To není funkční součást desky, takže ti nemůže kvůli tomu odmítnout vzít reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

No a co když se prodavač bude cukat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

on řekl že to převezme ale když se něco stane při přepravě tak je to na mě. a že jim to rovnou posílají zpět a zamítají kvůli té krytce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Zavolej si šéfa. Jinak asi nic nenaděláš. Ty podmínky jsi četl ? Tam rozhodne vedoucí,my si tady můžeme myslet cokoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Tohle nemá s podmínkami prodejce nic společného. Občanský zákoník má přednost a tam není nic o tom, že by zákazník musel skladovat části obalu nebo nějaké součástky k přepravě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Podminky nejsou treba. Zadne podminky nemuzou byt v rozporu se zakonem. A zakon jasne rika, ze mas pravo reklamovat vadu vyrobku. Zakon nedefinuje a neumoznuje zadne zpresnovaci podminky. Takze to nemuze udelat ani prodejce/vyrobce/servis. Jakakoliv podminka navic by zuzila prava kupujiciho a to logicky nejde. Pokud by prodejce odmitnul prijmout reklamaci protoze chybi krytka, tak je to v primem rozporu se zakonem, protoze by mu fakticky znemoznil vyrobni vadu reklamovat. Uz konecne pochopte, ze jakakoliv omezeni nejsou akceptovatelna. To zahrnuje pecete, chybejici nalepky se seriovymi cisly, obaly, nalepky s nadpisy typu "po odstraneni zaruka pada". Clovek si vyrobek muze prakticky i rozebrat a stale ma pravo reklamovat, za predpokladu ze vadu nezpusobil sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

To ale tebe nemusí zajímat. Ty jsi koupil u prodejce a u něj reklamuješ. Kam a jak to prodejce posílá dál, tě nemusí vůbec zajímat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Jeste takovy detail, reklamaci uznava/zamita vzdy a pouze prodejce. Ne servis, ne vyrobce. Takze pohadky o tom, ze jim to nekdo zamita je jenom dalsi oblbovak pro kupujici ve snaze je umlcet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

ano nechal jsem se ukecat. Ale já se tam vrátím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Slovy klasika: "Já se vrátím a se mnou přijde zákon!" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Tohle je potom věc pro ČOI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 4.0

Dotaz na urovni prisprostich uzivatelov Faciny.Aka doska?Aky predajca?Precital si si reklamacny protokol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

záleží na desce? já vím že nefunguje a už jednou byla reklamovaná a zajímavé že předtím jsem tam tu krytku neměl. prodejce je TS bohemia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Nikde ti nemohou odmítnou reklamaci, a podmínit to tím, že nemáš obal. To je jasné porušení tvých práv prodejcem. I když jim to hodíš na stůl bez krabice, jen holou desku, musí to příjmout, pokud není deska mechanicky poškozená. Je to potom na nich, jak to zabalí a taktéž oni zodpovídají tobě. U televize taky nemusíš skladovat obal, u ničeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

u czc žádný problém nikdy nebyl. u TSbohemia už nakupovat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

A mám právo vědět co se na té desce opravovalo? protože poprvé mi řekly že neví co se tam opravovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Bůh ví,kdo to kde opravoval. Určitě ti vrátili stejnou,nebo jinou repasovanou ? Pokud to neplatíš,tak to neřeší s nějakým protokolem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

je to stejná a fungovala týden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Ženskou jsem u ts Bohemia na reklamacích nikde neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

,,, a nebyla jen jedna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

Dáša ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Chrome 70.0.3538.102

Ano, mají pravdu. Ani výrobce MB ji nepřevezme k opravě, pokud tam krytka nebude. Na každé krytce je to napsáno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Nemají na to právo. Není zákonnou povinností zákazníka skladovat po celou dobu záruky části obalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

já mám kompletní balení i s krabicí ale krytku nevím kde je. to je pech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

To neřeš, prostě to reklamuj a řekni jim, že není tvojí povinností to skladovat. A že to reklamuješ tam, kde jsi to koupil, jestli to někam chtějí dopravovat, to je jejich věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 10 Chrome 72.0.3626.109

KLidně si pak může vytáhnout telefon nebo diktafon a celý rozhovor nahrát/natočit a klidně se může zmínit o ČOI, i když pokud je to velký krám /nechytil jsem kde to bylo) tak ten přijímající bude malá ryba a chce to vedoucího nebo někoho kompetentnějšího

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Jj, to je rozumné si to nahrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

TSbohemia v Jihlavě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Blbost, nenech se snadno odbyt... Reklamacni rad, obchodni podminky, prelepky na krytkach ani smlouvy nemuzou nikdy byt nad zakonem.Zakaznik neni povinen schovavat puvodni obaly, vystelky, krytky a vubec cokoliv, co neni pevne spjate s funkci samotneho produktu.Jestli dojde k poskozeni na trase prodejce-servis-prodejce, je to jejich problem a rozhodne to neni duvodem k zamitnuti reklamace. Stejne tak prodejce nesmi do prejimaciho protokolu napsat cokoliv jako ze nebyl dodan obal, krytka a podobne. Neni to tvoje povinnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 65.0

děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Jo a mimochodem - kdyby ti nahodou prodejce do prejimaciho protokolu napsal, ze jsi nedodal tu krytku, a ze neruci za to, jestli to prezije prevoz do servisu nebo neco podobneho, tak normalne pred tim, nez jim to podepises, k tomu rucne dopis vlastni poznamku ve smyslu: “Nesouhlasim - neni moji zakonnou povinnosti uchovavat obaly zarizeni” nebo neco podobnyho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Android Chrome 72.0

kdyztak je zbyj nebo ze zavolas na polyciju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

Jakakoliv omezeni typu krytky ignoruj. Ty mas pravo reklamovat a tvoje povinost je pouze dodat vyrobek v takovem stavu, aby prodejce mohl reklamaci posoudit a vyhodnotit. Tj. krytky nejsou treba. Pokud mas od nich vyjadreni, ze ti to do reklamace neprijali, vrat se tam a rovnou podej odstoupeni od kupni smlouvy. Neprijeti reklamace je totiz podstatne poruseni kupni smlouvy -> narok od smlouvy odstoupit.Co se tyce vad, tak po prevzeti zbozi je prodejce zodpovedny za vsechny vady jim zpusobene (je treba do protokolu poradne popsat stav zbozi pri prevzeti). Prodejce si nemuze klast podminku, ze ti zbozi vezme do reklamace jen pod podminkou, ze souhlasis, ze neruci za skody. To je fakt blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Triko, Prodavač