» Poradna » Hardware

Reklamace

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 66.0.3359.170

Dobrý den,Měl bych dotaz. Posílal jsem na reklamaci základní desku bez příslušenství. Po 32 dnech od reklamace nebylo žádné vyjádření, tak jsem psal email o stavu reklamce. Po dvou dnech mě přišla odpověď, že za desku budou vracet peníze, ale že musím zaslat kompletní balení. Ať pošlu veškeré příslušenství co bylo u desky. Tak bych se chtěl zeptat, zda musím zaslat veškeré příslušenství co k desce bylo? Předem děkuji za odpověď

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 61.0

Ano musíš - V tomto případě dochází k odstoupení od kupní smlouvy, kdy se smlouva ruší a obě strany si musí vrátit to, co si plnily, takže ty musíš prodávajícímu vrátit základní desku včetně příslušenství, které k ní bylo v krabici a dodavatel by ti měl vrátit celou částku. Pokud příslušenství nedodáš, nejspíš ti dodavatel vrátí částku pokrácenou o přiměřenou náhradu za nedodané příslušenství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

Tak logicky, když se ruší kupní smlouva, tak ty musíš vrátit kompletní zboží a oni vrátí všechny peníze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 IE 11.0

Jak můžeš reklamovat pouze část. To je snad uvedeno v podmínkách, že se zasílám vždy kompletní výrobek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.90

nemusí se vždy posílat na reklamaci komplet. Záleží to obvykle na dohodě s prodejcem. vím, že je třeba dost běžné, že se dejme tomu reklamuje vadný displej u notebooku, ale reklamuje se bez HDD, protože na něm uživatel má data a při reklamaci se to uvede do protokolu. Je ale celkem logické, že pokud mu vymění notes celý, tak asi ten starý HDD budou chtít zpět taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 7 Firefox 61.0

ved o tom pisal, na reklamacku posielal len dosku, ale kedze je to neopravitelne, tak mu vracaju peniaze a v tom pripade musi dat vsetko. Pripadne sa dohodnut, ze nevrati vsetko, ale dostane menej penazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Android AppleMAC-Safari 5.0

To samozřejmě není pravda, na reklamaci stačí poslat tu část, která je vadná, samozřejmě jen v případě, že je uživatelsky odnímatelná a uživatel si je jistý, že problém je v ní. Druhá věc je, pokud dochází k odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, v tom případě je nutné vrátit všechny části.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 52.0

Já jsem například jednou reklamoval základní desku a prodejce si vysloveně žádal jen zaslání holé desky bez příslušenství. Poté, co reklamace byla úspěšně dokončena jsem pak dostal novou desku v krabici s veškerým příslušenstvím a nic už po mě nechtěli. Ale zřejmě bude záviset i na tom, od jakého výrobce ta deska byla a jaký "autorizovaný" servis tu reklamaci posuzoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | Microsoft Windows 10 Firefox 62.0

Samozřejmě, že nemusíš, ale pak se nediv, že ti nechtějí vrátit peníze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows XP Firefox 52.0

Příslušenství k desce (většinou 2 SATA kabely a I/O bracket) by jsi měl vrátit. Ale nemáš povinnost mít originální krabici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 61.0

Vrácení všeho má logiku, ale na druhou stranu, co takové manuály, CD s ovladači, aktivovaný bonusový software, různé kabely, šroubky, krytky... kolik lidí má třeba po roce tohle všechno? Prodejci by na tom mohli docela v pohodě zamítat vácení peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Příslušenství, Perry, Kompletní balení, Vyjádření