» Poradna » Zpět na dotaz

Reklamace Základní Desky Asrock

Mirek Hajas  |  26. 2. 2015 3:36:24  |  Odpovědí: 1

Dobrý den, mám na Vás dotaz kvůli špatně vyřešené reklamaci. Ve firmě CZC jsem si koupil základní desku ASRock 970 Extreme 4 za 2399.-. Zjistil jsem, že má mimo jiné vadné čidlo teploty na procesoru, které mi hlásilo hodnoty hluboko pod minus. Reklamaci jsme sepsali v jejich výdejové prodejně v Mostě. Dal jsem jim celou krabici, kde nebylo nic rozbaleno, protože všechny kabely jsem již měl, ale já vůl tam poslal i celý počítač, ať novou desku odzkouší, abych měl jistotu. Byl jsem za služby navíc připraven i zaplatit. Po necelém měsíci mi počítač vrátili DPDčkem s novou deskou ale starou krabicí a mě bylo jasné, že největší chyba byla ta, že jsem desku prostě nevrátil. Počítač s novou deskou jde spustit pouze s grafickou kartou v určitém slotu, ten hlavní nefunguje, a navíc jedna krytka kondenzátoru na desce je prasklá. Pro představu plastová krychlička o straně 3mm. Je možné, že to udělali schválně, protože autorizovaný servis firmy ASRock jsem nenašel a oni si tímhle mohli v klidu pojistit, že jí vrátit nelze. Je poškozená deska, Krabice má jiné ser. číslo a já to přijal jako celek od dpd. Vyjádření - Oprava - vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou Je tam napsáno staré i nové ser. číslo. Co byste dělali Vy? Nebo jste se už s tím setkali? Počítá se pobyt v reklamaci do 14-ti denní lhůty vrácení peněz? Děkuji za postřehy.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.