Dobrý den, mám na Vás dotaz kvůli špatně vyřešené reklamaci. Ve firmě CZC jsem si koupil základní desku ASRock 970 Extreme 4 za 2399.-. Zjistil jsem, že má mimo jiné vadné čidlo teploty na procesoru, které mi hlásilo hodnoty hluboko pod minus. Reklamaci jsme sepsali v jejich výdejové prodejně v Mostě. Dal jsem jim celou krabici, kde nebylo nic rozbaleno, protože všechny kabely jsem již měl, ale já vůl tam poslal i celý počítač, ať novou desku odzkouší, abych měl jistotu. Byl jsem za služby navíc připraven i zaplatit. Po necelém měsíci mi počítač vrátili DPDčkem s novou deskou ale starou krabicí a mě bylo jasné, že největší chyba byla ta, že jsem desku prostě nevrátil. Počítač s novou deskou jde spustit pouze s grafickou kartou v určitém slotu, ten hlavní nefunguje, a navíc jedna krytka kondenzátoru na desce je prasklá. Pro představu plastová krychlička o straně 3mm.
Je možné, že to udělali schválně, protože autorizovaný servis firmy ASRock jsem nenašel a oni si tímhle mohli v klidu pojistit, že jí vrátit nelze. Je poškozená deska, Krabice má jiné ser. číslo a já to přijal jako celek od dpd.
Vyjádření - Oprava - vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou
Je tam napsáno staré i nové ser. číslo.
Co byste dělali Vy? Nebo jste se už s tím setkali? Počítá se pobyt v reklamaci do 14-ti denní lhůty vrácení peněz?
Děkuji za postřehy.