Zdravím,chtěl bych vás tu požádat o radu ohledně reklamace mého Xiaomi Redmi 2, které mám asi rok a půl a koupil jsem ho u CZC.Problém telefonu spočívá ve dvou hardwarových chybách, obě mě dost omezují. První pro mě asi zásadnější je nefunkční fotoaparát. Zkrátka zapnu jakoukoli foto-aplikaci a mám tmu, musím pomačkat vystouplou čočku aby se tam něco ukázalo, ze začátku stačilo jen jemně, dnes to chce už celkem brutálně a už se to většinou na dostatečnou dobu potřebnou k vyfocení nepodaří. Už to radši nedělám, abych čočku nějak nepoškodil a nehodili to na mě. Zkrátka po půl roce pokládání telefonu na vystouplý fotoaparát se někde vytvořil nějaký studený spoj, nebo něco podobného. Pochybuji, že by to bylo SW charakteru.Druhou nepříjemností je nefunkční 3,5mm jack. Zkusil jsem ho samozřejmě opatrně vyčistit, občas se tam prostě usadí prach a další nečistoty a stačí to špendlíkem vytáhnout. Teď je to ale něco víc a prostě k němu nic nepřipojím, respektive připojím ale zvuk není.Malou nepříjemností je to, že tam mám neofiko Android. Ten je naprosto stabilní a funkční, vyhovuje mi o 100% víc než originální MIUI a vůbec nelituji, že jsem ho tam dal. Ovšem se teď trochu obávám toho, že pro ně bude při reklamaci HW závad jednodušší říct, že jsem si to všechno způsobil sám nepovoleným zásahem, nebo že jsem tím zásahem (přehráním ROM) přišel o záruku a pošlou mě do háje. Na druhou stranu si říkám, že obchod formátu CZC by měl mít pozitivní přístup k reklamacím.HLAVNÍ OTÁZKA:Mám před reklamací nahrát ofiko Android? Není to žádný velký problém a asi to stejně nakonec udělám, jen si říkám, jestli to vlastně má smysl, jestli se to řeší a jestli to stejně nakonec neodhalí, nevím, jak moc se v tom kdo šťourá.Díky za jakékoli rady, zkušenosti a poznámky :)