Známá mě požádala o reklamaci XBOX360, který je už po záruce.
Přímo na stránkách MS to šlo v pohodě. Vytvořil jsem požadavek, zaplatil asi 84Euro a dorazil štítek pro UPS na převzetí.
Reklamace by měla být řešena výměnou za nový kus.
Teď ale k otázce: V emailu bylo v popusu napsáno, že příslušenství se nepřibaluje a to včetně zdroje. Bohužel závada je v tom, že se XBOX360 ani nezapne, takže problém může být ten zdroj.
Pokud jste to někdo řešili, dorazilo Vám jako vyřešení reklamace kompletní balení včetně zdroje? Nerad bych se dostal do stavu, že dorazí jen XBOX a problém bude ve zdroji.... Hledal jsem na stránkách MS, bohužel (a ty zkušenosti jsou nejen nyní) stráky katastrofální a polofunční (i přímo v mejlu jsou dva celkem klíčové odkazy z nichž jeden nefunguje vůbec a druhý směřuje jinam)