» Poradna » Zpět na dotaz

Reklamace "voděodolného" telefonu

Šašek  |  21. 8. 2018 21:54:00  |  Odpovědí: 2

Měl jsem Xperii Z3 Compact (IP68) a běžně jsem s ní v létě plaval v rybníce/na koupališti třeba 30 minut v kuse a fotil v hloubce cca jeden metr a tomu telefonu nikdy nic nebylo. To bylo v době, kdy Sony ještě uznávala záruku za vyplavený telefon, ale dnes a musím potvrdit co už tu psalo x lidí od tohoto výrobci ustoupili. Nevím jak konkrétně Samsung, ale např. Apple má přímo v podmínkách a velkým písmem uvedeno, že záruka na "utopený" telefon se nevztahuje. Pročetl bych záruční podmínky, určitě tam bude něco podobného. Jinak souhlas, prémiový telefon s IP68 by něco takového měl zvládnout úplně v pohodě. Na internetu je několik testů, kde S7 Edge potápí do daleko větších hloubek na daleko delší dobu než je povolena výrobcem a ty telefony pak fungují bez problému dál. Takže prostě smůla na "vadný" kus, bohužel proti tomuto se výrobce chrání, takže s tím asi nic nevymyslíte.

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.