» Poradna » Zpět na dotaz
od nich už nikdy ani rohlík , kdyby ho prodávaly1. koupě ntb + tiskárky tiskárna barevný laser z výroby vysypaný toner do tiskárny - opraveno skoro po měsíci po 14 dnech odešel hdd v notebooku reklamováno přímo u výrobce HP opraveno i s dopravou zdarma za 7 dní2 druhý ntb + 2GB ram zdarmaRamka přišla v igelitovém pytlíku od svačiny při pokusu o on-line reklamaci jsem byl odkázán na servis genius a jejich system fix-it kde jdou reklamovat pouze výrobky geniusu (nechápal jsem) a po hloupé radě operátora jsem to poslal na adresu sídla firmy .Skoro po měsíci jsem se ptal u operátora jak je to s mojí reklamací odpověďí mi bylo nic jsme nedostali. Po urgenci na poště bylo zjištěno , že zásilka byla doručena druhý den.Opět operátor nyní výmluva reklamaci nemůžeme dohledat. neustálé volání a nikdo mi nedokáže poradit. Teď už snad zbývá udání na ČOIku....
Jméno:
E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):
Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:
Kdy vám můžeme smazat příspěvek?
Jak používat VR k práci
Megatest 18 levných monitorů
Test lokátorů s Bluetooth
Průvodce nákupem RAM
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.