» Poradna » Zpět na dotaz

Reklamace v alza.cz - zkušenosti, moje špatné

xcx  |  1. 6. 2011 9:19:25  |  Odpovědí: 1

od nich už nikdy ani rohlík , kdyby ho prodávaly
1. koupě ntb + tiskárky
tiskárna barevný laser z výroby vysypaný toner do tiskárny - opraveno skoro po měsíci
po 14 dnech odešel hdd v notebooku reklamováno přímo u výrobce HP opraveno i s dopravou zdarma za 7 dní
2 druhý ntb + 2GB ram zdarma
Ramka přišla v igelitovém pytlíku od svačiny při pokusu o on-line reklamaci jsem byl odkázán na servis genius a jejich system fix-it kde jdou reklamovat pouze výrobky geniusu (nechápal jsem) a po hloupé radě operátora jsem to poslal na adresu sídla firmy .
Skoro po měsíci jsem se ptal u operátora jak je to s mojí reklamací odpověďí mi bylo nic jsme nedostali. Po urgenci na poště bylo zjištěno , že zásilka byla doručena druhý den.
Opět operátor nyní výmluva reklamaci nemůžeme dohledat. neustálé volání a nikdo mi nedokáže poradit. Teď už snad zbývá udání na ČOIku....

Jméno:
 

E-mail (nepovinné, adresa bude v zabezpečené podobě zobrazena u přezdívky):

:-D :-)) :-) ;-) :-P :-| :-/ :-( 3-[ :-O B-]
 

Pravidla diskuzí v Poradně webu Živě.cz

Zasláním příspěvku do Poradny souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu otázky.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby. Příspěvky nesmí poškozovat web Živě.cz ani jeho provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků odkazy na stránky nabízející obsah porušující autorská a jiná práva.
  • Příspěvky nelze využívat k propagaci.
  • Příspěvky, které porušují pravidla diskuzí, budou odstraněny. Případně budou upraveny tak, aby neporušovaly pravidla diskuzí. V textu bude následně uvedeno, že příspěvky byly ze strany moderátorů upraveny.
  • Právo moderovat Poradnu mají pouze zástupci vybraní redakcí Živě.cz. Základní kontrola příspěvku probíhá ještě před jeho zveřejněním.
  • Živě.cz je soukromý web a provozovatel má při řešení sporů, které se týkají příspěvků v Poradně, vždy konečné slovo.

Kdy vám můžeme smazat příspěvek?

  • Když budete vulgární.
  • Když budete slovně útočit na ostatní.
  • Když se nebudete držet tématu dotazu.
  • Když budete poradnu zneužívat pro reklamu.
  • Když záměrně zneužijete cizí přezdívku.
  • Když budete porušovat zákony.
  • A když budete na takové příspěvky reagovat, protože se vždy mažou včetně odpovědí ve stromu.