Objednala jsem si ledničku, částku jsem zaplatila ihned poté,co jsem si přinesla notebook z opravny -jednalo se o 2 dny.Nepodívala jsem se napřed do pošty,bohužel,byla bych zjistila,že během těch dvou dnů byla objednávka stornována.Nyní už týden posílám e.maily s podrobnýni údaji ohledně platby,jen neumím poslat screen,ani nevím, co je IPon,na což jsem upozornila. Samozřejmě.že moje peníze má ta zlodějská firma na účtě,z mého byly odepsány dne 1.5. Ale vrátit je nechce,"až pošlu screen /který neumím,/,objednávka se dořeší".Pro mě už dořešená je-koupila jsem si ledničku firmy Mall stejných parametrů a ve stejné cenové relaci. S tak hrozným jednáním jsem se nesetkala za svého 70ti letého života. Vy-ostatní zákaznící,co si myslíte - vrátí mě ta příšerná firma,pro kterou člověk jako osoba neexistuje,která dokáže jen opisovat dokola stále stejný text, moje peníze,/žádné zboží bych od nich již nepřijala/, nebo mě o ně okrade?