Dobrý den, Zhruba před rokem a půl jsem přítelkyni koupil telefon na servatech.cz. Telefon jsme v půlce února reklamovali kvůli nefunkčním otisku prstů, přehřívání a malé výdrži baterie. Reklamaci obchod uznal a vyměnil základní desku, ještě tentýž den večer přestalo fungovat nabíjení. Telefon jsme ihned poslali poštou zpět na reklamaci s tím že nejde dobíjení.Dnes mi přišlo toto vyjádření:Vážený zákazníku,Vaší reklamaci nelze uznat jako záruční.Telefon je po pádu,odřený pravý horní roh,zadní kryt.Je možná diagnostika s následným upřesněním ceny opravy.Zároveň děkujeme za zaslání gesta.S pozdravem.Dle mého nemá horní roh a zadní kryt nic co společného s dobíjecím konektorem který je vnořený na spodní straně telefonu.Chci se zeptat jestli proti této jejich argumentaci je možné nějakým způsobem oponovat, či to má vůbec smysl? Nebo může obchod díky tomuto poškození reklamaci zamítnout přesto, že jsme reklamovali jinou část telefonu? Dobíjení -ne zadní kryt.