Reklamace telefonu ktery nenabiji vs. Android ucet

34 odpovědí řadit od nejnovějších

4. 3. 2023 • 11:18

Ahoj vsem, potreboval bych poradit od nekoho zkusenejsiho, kdo vi jak to funguje pri opravach mobilu. Mame doma zanovni Samsung A32, ktery prestal nabijet. Bohuzel jsme na to prisli az v situaci, kdy byl prakticky uplne vybity, takze nebyl cas na vubec nic nez definitvne "umrel". Poslal jsem ho na reklamaci, ktera ale byla prodejcem zamitnuta s tim, ze "je aktivni zabezpeceni/ucet, ktery znemoznuje provedeni servisniho ukonu". Oporavdu brani u soucasneho Androidu ucet Google tomu, aby servis udelal diagnostiku? Nebranil bych se pochopitelne ani resetu do tovarniho nastaveni, jestli je to v soucasne situaci nejak mozne. Jen mi prijde divne, ze by rozbite nabijeni znamenalo efektivne smrt celeho mobilu. Protoze servis s tim (podle jejich slov) nic delat nemuze, a ja ho doma nenabiju abych ucet odstranil. Jak s tim dal? Mobil hodit do elektroodpadu, nebo na hlavu prodejci Ukázat celý příspěvek

Nejoblíbenější mobilní telefony

4. 3. 2023 • 11:25

no je to divný, když FRP lock jde u většiny androidů vyresetovat celkem triviálním postupem, ale u verze 12 a 13 jsem to ještě nedělal.Každopádně servis by si měl umět poradit a v případě když terlefon nejde zapnout, tak těžko můžeš ten účet odstranit..To je vyjádření prpodejce nebo autorizovaného servisu ? Telefon Samsung jsem reklamoval jen 2x a vždycky radši rovnou v servisu. Prodejce do toho vnáší další nejasnosti a často nekompetentní názory reklamačních techniků.

4. 3. 2023 • 11:39

Je to vyjadreni prodejce, servis si drzim v zaloze.

4. 3. 2023 • 11:58

jasne. prodejce chtel reklamaci vyresit tim ze tam jen prehrajou fw a hodi ti to zpatky na hlavu. Dej to autorizovanemu servisu, za me teda VSP data jsou v pohode.

4. 3. 2023 • 11:27

Možná by pomohlo, vlézt přes prohlížeč do gůglího účtu a telefon z tama odhlásit.Jestli přes toto?https://myaccount.google.com/device-activity

4. 3. 2023 • 11:39

A jak se ten vybity mobil dozvi o tom, ze jsem z nej odstranil ucet?

4. 3. 2023 • 12:19

Nijak. Stačí, že se to dozví Gůgl.

4. 3. 2023 • 12:33

a jsi si jistej ? Me se to taky nejak nezda :) U Apple to asi funguje, ale u Androidu ?

4. 3. 2023 • 12:39

Tak logicky musí vždy být možnost, jak to zařízení opravit, i když náhle umře a uživatel nestihne nic vypnout.

4. 3. 2023 • 22:14

opravit nabíjení snad můžou i bez přihlášení do telefonu ne ? Co je to za důvod ? 😀To jestli se nabíjí nebo ne, je vidět i na zamklym displeji (kterej ale neuvidí dokud to neopraví... točíme se v kruhu 😁

4. 3. 2023 • 16:10

Jenom se odhlásíš ze svého účtu, ale nevymažeš ho. V baterce je hafo šťávy, i když už mobil není uživatelsky zapnout. Pokud ho servis zapne, tak už nebude trvat na přihlášení do Víťova účtu, ale povolí zřídit jiný účet, pokud si řádně odhlášený.Pokud mobil připojil jiným kabelem a k počítači, tak na hodinu, a nenaběhne, tak je vada nabíjení v mobilu.A co udělá servis? Mrkne jestli není studeňák u připojení konektoru na desce. Opraví. A přehraje pro jistotu FW. Tím máš továrko a požadavek na odstranění gůglího účtu je nesmyslný. Nebo vymění desku a pak zas není potřeba mít odstraněný gůglí účet.Pak je možnost zadat do gůglího mazače dat požadavek na smazání. Dost možná, se i smaže gůglí účet. Akorát je to potřeba mít nastavené zavčasu v mobilu.Pak může následovat opět otázka, jak se to mobil dozví. Zatím nijak, ale pokud se dostane k wifi nebo datům, tak začne mazat. Takže pokud servis, po nahození baterky, ho připojí k wifi nebo datům, tak má továrko Ukázat celý příspěvek

4. 3. 2023 • 11:27

Pokud nemohou mobil opravit a není to z důvodu používání v rozporu s návodem nebo třeba kvůli mechanickému poškození, jde podle mého názoru o neopravitelou vadu a zákazník tak může odstoupit od smouvy.

4. 3. 2023 • 12:41

Nemůže odstoupit od smlouvy. Nejedná se o vadu.

4. 3. 2023 • 11:33

Budu hadat - VSP?

4. 3. 2023 • 12:48

Ja by som im napísal heslo a viac by ma to nezaujímalo.

4. 3. 2023 • 12:57

a to nevadi, ze ked to ten servisak opravi, tak si napr. mojim telefonom moze nakupovat bez pinu do 500€ dene co sa mu zapaci? Imho fakt treba najprv ten telefon odhlasit z gmailu, pripadne zmenit rovno heslo, aby telefon nebol pripojeny ku kontu a potom ho posielat do servisu. Alebo mozno ani neposielat..

4. 3. 2023 • 12:57
4. 3. 2023 • 12:58

osobne si ale myslim, ze servis nema co trapit moje gmail konto, nech si ten telefon resetne a vrati mi ho kludne prazny po tovarenskom nastaveni.

4. 3. 2023 • 22:15

a hlavně na opravu nabíjení jaksi přístup do zamčenýho telefonu nepotřebujou..

4. 3. 2023 • 16:40

Samsung mají v oneui5 servisní mód. Telefon není třeba resetovat. Ale to bez funkčního zařízení stejně neudělá. Takže pokud tam je esim tak ji má zablokovat, stejně tak u banky vyřešit platební karty. Na google/samsung webu pak zrušit najít mé zařízení a propojení s účtem.

4. 3. 2023 • 14:05

na ten telefon se nevztahuje to samsungácké servisní udělátko?https://samsungmania.mobilmania.zive.cz/clanky/samsung...fault.aspx

4. 3. 2023 • 14:37

Klasické škubání prodejce... Jsi v právu, protože Google účet nezabraňuje provést servis a diagnostiku... Taky se to v těchto případech řeší tak, že tě informují, že telefon bude zablokovan v případě přehrání, ale ty s tím můžeš souhlasit, protože heslo znáš... Jako servisák mobilních zařízení to řeším neustále...Buď se hádej, nebo zajdi do běžného servisu a za pár stovek ti to opraví. Zrovna u A32 stojí spodní deska s usb cca 200kč a je to úkon na 20 minut.A nebo pokud jsi manuálně zručný, zvládneš to sám. Zadní kryt stačí podebrat, pak pár šroubků a nabíjecí deska vyměněna během chvilky...

4. 3. 2023 • 14:39

To nemluvím ani o tom, že zrovna odblokace všech Samsungů je otázka asi 20 vteřin s napojením na USB... Ale jelikož USB jim samozřejmě nefunguje, tak to nemají jak udělat a zkusili to na tebe takto "zahrát"... 😀

4. 3. 2023 • 16:09

Spytaj sa toho "genia", co ti napisal toto: "je aktivni zabezpeceni/ucet, ktery znemoznuje provedeni servisniho ukonu", ze ako by to chcel urobit z mrtveho mobilu. OT:na studijne ucely by sa mi zisla fotka toho "genia", na rozpoznavanie rysov tvare, ktore stoja za debilitou.

4. 3. 2023 • 16:36

Udělat tu akci na webu. V google účtu/samsung účtu. Apple to má také tak.

4. 3. 2023 • 19:25

V minulej praci som riesil viacero servisnych zalezitosti v autorizovanom servise C. C. C. a pri ziadnej oprave som nemusel ani len vypnut "find my iPhone".

4. 3. 2023 • 22:17

Apple to má tak, ale android ne. Když narazíš na FRP lock, tak se ho zbavíš u většiny modelů za 10 minut podle návodu na youtube - což u iPhonu jaksi není technicky možné... 😀

4. 3. 2023 • 22:37

tím chci říct že to může udělat i servis kdyby chtěl (jde to prostě obejít). U iphonu to nejde. To ale nic nemění na tom že kvůli tomu nemaj zamítat reklamaci. Je to nesmysl.

4. 3. 2023 • 16:35

Ano. U reklamace se normálně vypíná funkce najít mé zařízení. To jde udělat, pokud zařízení vůbec nefunguje přes web. Pokud to samozřejmě jde. Ideálně před servisem provést řešit do továrního stavu. U samsungu je možnost zapnout režim údržby. Pak není nutné provádět reset. Osobní data v telefonu jsou chráněny heslem které zná jen ten co ho nastavil.

4. 3. 2023 • 20:18

Jde-li reset do továrka, určitě bych ho z bezpečnostních důvodů udělal, než dám mobil z ruky. Servis ho stejně vždycky udělá, aby vyloučil vliv uživatelského nastavení.Pokud reset nejde, poněvadž mobil nedokážu zapnout, obrátil bych se na prodejce s tím, že jestli je to nezbytné, tak jim to zabezpečení klidně vypnu, když mi to umožní. Vyjádření bych požadoval písemně, abych se s tím mohl případně obrátit na ČOI. To bych do své komunikace výslovně uvedl a v případě zamítavého stanoviska to udělal.Tyhle zapeklitosti občas nastávají, prodejce je v kleštích mezi servisem a zákazníkem, ale v současné době je postavení spotřebitele docela silné.Zvlášť, pokud od prodeje neuplynulo 6 měsíců.

4. 3. 2023 • 20:25

Jen oprava - od 6. 1. 2023 platí 12 měsíců od prodeje, kdy je důkazní břemeno na straně prodejce.

4. 3. 2023 • 22:12

Díky za opravu😀

4. 3. 2023 • 20:35

"Poslal jsem ho na reklamaci, ktera ale byla prodejcem zamitnuta s tim, ze "je aktivni zabezpeceni/ucet, ktery znemoznuje provedeni servisniho ukonu"." Odkdy může prodejce sám zamítat reklamace? Prodejce je od toho, aby prodával a ne fušoval do servisu! Povinnost prodejce v rámci reklamace je pouze sepsání přebíracího/předávacího protokolu s popisem závad, stavu a s jakým příslušenstvím se telefon do servisu pošle, ale o tom, jestli bude reklamace zamítnuta nebo ne rozhoduje servis a ne nějaký prodejce. Nejedná se náhodou o šedivku? Bych se nedivil, kdyby si chtěl prodejce jen ušetřit práci a náklady spojené se servisem v zahraničí. Navíc, android účet v telefonu nemá vůbec žádný vliv na hw závadu obzvlášť jako je nabíjení, které musí fungovat i s vypnutým telefonem. Takže tovární nastavení je úplná zbytečnost. Zrovna nedávno jsme v rodině nechali opravovat Samsung s rozbitým displejem a tovární nastavení vůbec nebylo třeba, ale naopak zůstala zachována veškerá Ukázat celý příspěvek

4. 3. 2023 • 22:12

Je to přesně naopak. Za vady odpovídá prodávající nikoli servis.Samozřejmě nikdo nepředpokládá, že v prodejně mobilů je přítomen někdo, kdo dokáže mobilní telefon rozebrat a opravit. Proto si prodejce může na posouzení nebo odstranění závady najmout odbornou firmu, u telefonů je to typicky servis autorizovaný výrobcem (nebo dovozcem), protože i prodejce paralelně reklamuje dodaný vadný výrobek. Ale to, že servis, potažmo výrobce prodávajícímu reklamaci neuzná, mě jakožto spotřebitele absolutně nezajímá. Já řeším reklamaci vždy s tím, s kým jsem uzavřel kupní smlouvu.

4. 3. 2023 • 22:34

Tak ať ti ho nabijí.To snad mohou udělat. Nejspíše udělali, když hlásí že je zabezpečen.A pak se normálně odhlaš a zruš účet, a pošli nazpět. A jestliže nenabijí, ať ti dají návod jak se odhlásit od nefunkčního.

Určitě si přečtěte

Články odjinud