» Poradna » Mobily

Reklamace špatně vyměněného displaye.

 |   |  Macintosh OS X Chrome 74.0.3729.169

Dobrý den, prosím o radu, jak bych měl postupovat při reklamaci špatné odvedené služby (výměny displaye). Chtěl jsem na svém telefonu vyměnit prasklý display, v jedné nejmenované opravně mi display vyměnili, následně jsem si všiml, že kvalita displaye je zcela jiná, tudíž jsem úkon reklamoval a vyměnili mi display podruhé. Po pár dnech se display začal v telefonu hýbat a začal vrzat, stejnou opravu provedli po třetí a opět se display hýbe, dokonce přestal fungovat automatický jak s blbne dotyk. Bylo mi řečeno, že mohu telefon opět zaslat a zkusí opět vyměnit display, ale že automatický jas není součástí displaye a je poškozen pravděpodobně mou vinou (na displayi i po rozbití pádem normálně fungoval než jsem podstoupil výměnu). Jsem docela naštvaný, jelikož se jedná o telefon za docela dost peněz a i oprava stála 9000 Kč. Bylo mi ale řečeno, že poskytují službu a nemám nárok na vrácení peněz a případnou opravu v jiném servisu. Rád bych znal názor jestli je opravdu pravda, že nemohu nárokovat vrácení peněz, pokud se stále při vykonání služby opakuje ta samá chyba. Nebaví mě totiž pořád telefon zasílat do servisu a ztrácím důvěru i ve vodotěsnost mého zařízení po opravě tohoto servisu. Děkuji za radu jak se mohu jako spotřebitel bránit, zda li to vůbec lze ....

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.145

Obecně je problém v tom že nemáš jak prokázat, že to způsobili oni. Oni to sami nepřiznají a když řeknou že sis to způsobil sám, tak jak dokážeš že jsi nebyl ty. Případně to mohla být porucha která tam byla přítomná už v době kdy jsi jim to poprvé nesl. A máš jak dokázat že tam nebyla? že to opravdu způsobili oni? Nemáš. Takže jsi v (_!_)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Ty jsi videl jakou smlouvu s nima sepsal ze delas zavery? Ty snad vis, ze ve smlouve nebyl popsany problem a stav telefonu, ktery jim predal? Nevis, takze neplacej kraviny a bez si napsat ukoly ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Pokud se nejednalo o standardni reklamaci v ramci 2 let, pak se muselo jednat o smlouvu o dilo (oprava/vymena).Tady mas strucne i s odkazy na patricne paragrafy popsane zakladni info ohledne reklamace u smlouvy o dilo. Zalezi na charakteru zavady, kterou reklamujes, podle toho muzes pozadovat urcite kompenzace, popripade i vratit penize za opravu.https://www.coi.cz/faq/5-reklamace-dila/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

To bude zas nejaky kvalitny servis a este navyse “nejmenovaný”.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Vrácení peněz, Rozbití, Spotřebitel, Úkon


Určitě si přečtěte

Chytré hodinky Honor a Huawei se zbavily největší brzdy. Naučily se instalovat aplikace
Filip Kůžel
HonorHodinkyMobilní aplikace
Lépe bylo bez Googlu, přiznal s odstupem bývalý šéf Waze
Markéta Mikešová
WazeGoogle
Lidl buduje chytrou domácnost, propojí všechno se vším
Lukáš Václavík
LidlChytrá domácnostIoT
Vy a počítač: Virtuální plochy ve Windows mají smysl, používá je třetina čtenářů
Vladislav Kluska
Jak používáte počítačWindows 10Ankety
Archivovat data do cloudu, na HDD, SSD, DVD, nebo Blu-ray? Co je nejvýhodnější?

Archivovat data do cloudu, na HDD, SSD, DVD, nebo Blu-ray? Co je nejvýhodnější?

** Kam doma natrvalo uložit data? Vyplatí se ještě optická média? ** Jaké kapacity disků a médií má smysl koupit? ** Cenovou výhodnost si ukážeme na příkladech s 2TB úložištěm

Lukáš Václavík | 122

Lukáš Václavík
ZálohováníÚložištěPevné disky

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest rychlých Wi-Fi 6 routerů

Jak ztišit počítač

Velký test mATX skříní