Dobrý den, prosím o radu, jak bych měl postupovat při reklamaci špatné odvedené služby (výměny displaye). Chtěl jsem na svém telefonu vyměnit prasklý display, v jedné nejmenované opravně mi display vyměnili, následně jsem si všiml, že kvalita displaye je zcela jiná, tudíž jsem úkon reklamoval a vyměnili mi display podruhé. Po pár dnech se display začal v telefonu hýbat a začal vrzat, stejnou opravu provedli po třetí a opět se display hýbe, dokonce přestal fungovat automatický jak s blbne dotyk. Bylo mi řečeno, že mohu telefon opět zaslat a zkusí opět vyměnit display, ale že automatický jas není součástí displaye a je poškozen pravděpodobně mou vinou (na displayi i po rozbití pádem normálně fungoval než jsem podstoupil výměnu). Jsem docela naštvaný, jelikož se jedná o telefon za docela dost peněz a i oprava stála 9000 Kč. Bylo mi ale řečeno, že poskytují službu a nemám nárok na vrácení peněz a případnou opravu v jiném servisu. Rád bych znal názor jestli je opravdu pravda, že nemohu nárokovat vrácení peněz, pokud se stále při vykonání služby opakuje ta samá chyba. Nebaví mě totiž pořád telefon zasílat do servisu a ztrácím důvěru i ve vodotěsnost mého zařízení po opravě tohoto servisu. Děkuji za radu jak se mohu jako spotřebitel bránit, zda li to vůbec lze ....