Dobrý den.Jsem si u Vás obědnal internet a telefon vše na pevné lince.Za služby jsem platil ze začátku 650Kč.Jelikož internet řádně nefungoval jsem si nechal přivolat technika,který zjistil,že stanice je vzdálená a řešení vydí až do budoucna až se zřídí nějaká nová stanice.Požádal jsem tedy operátora O2 o snížení platby za poskytované služby,které nejsou úplně v pořádku. Dohodl jsem se tedy, že budu platit za internet 400Kč.Upozornil jsem taky na tu skutečnost,že mám plný invalidní důchod a nemám tudíž peněz nazbyt.Internet používám jen na i-maily.Sám technik O2 mi řekl,že mám internet předražený.Tak jsem se domníval,že tedy platí to co bylo ujednáno s operátorkou.Jenže situace byla jiná.Od té doby mi chodily částky 960Kč až přes 1000Kč.Jelikož od té doby nebylo možné se jakkoliv domluvit ani s operátorem O2 ani na pobočce O2 v Šumperku.Tak jsem počkal až skončí smlouva a okamžitě jsem vše zrušil.Ukončení a vypnutí bylo 11.05.2016.Jenže vyučtování přišlo za celý měsíc květen.Domnívám se,že když mi služba již nebyla poskytována,nemělo být dál nic účtováno.Ted mi O2 stále píše,že mám dluh a penále.Já,ale nesouhlasím. Poslal jsem na O2 dopis se žádostí o veškeré vysvětleníŽádal jsem o m veškeré výpisy poskytovaných služeb..Poskytl jsem jim i moje telefonní číslo,že mi někdo zavolá,ale žádná reakce a už jsou to tři týdny.moje tel.číslo je 602 859 436.Adresa Sobotín č.259- 78816.Od té doby tj.11.5.2016. mám nový internet a platím 200Kč za měsíc.Když jsem začal používat tento internet,tak rychlost tohoto internetu je úžasná.Od O2 vždy trvalo hodně dlouho než se něco ukázalo-strašně pomalé načítání stránek a to jsem platil tak velké peníze.Jsem velice zklamán a to i zdůvodu,že jsem prakticky stálím klientem O2 od doby co začal mobilní telefon.Jsem se rozhodl pro zrušení i mobilního připojení a přejdu k jinému levnějšímu a hlavně… solidnějšímu operátorovi.Pokud O2 nehodlá semnou komunikovat- obrátím se i na Veřejného ochránce práv.S úctou Kopečný Zbyněk. Ukázat celý příspěvek