Vloni v létě jsem koupil od firmy, která se zabývá výpočetní technikou a mj. jejím pronájmem na různé kongresy apod., notebook, údajně jen několik týdnů používaný pro takový pronájem. K přístroji jsem nedostal žádný záruční list, jen doklad z účetního software "Účtenka - Daňový doklad" s uvedením typu notebooku, sériového čísla a ceny.Cca po 3 měsících "odešel" HDD, který mně byl, nepříliš ochotně, vyměněn. Nyní je notebook porouchaný opět a vypadá to, že tentokrát "odešla" základní deska. Zkoušel jsem kontaktovat majitele firmy, ten buď nebere telefon, nebo mně slíbí, že opravu zařídí u technika a obratem se ozve, ale nic.Máte někdo zkušenosti s reklamací použité elektrotechniky? Podle mne je na ten notebook záruční doba normální 24 měsíce, protože žádný papír, kde by si firma vyhradila její zkrácení, jsem nedostal... Takže nejspíš odnést do oné firmy s písemnou reklamací a popisem závady?