» Poradna » Hardware

Reklamace PC LEO - AAC Czech

 |   | 

Nevíte někdo jak je to s reklamacemi PC LEO když je teď AAC Czech v konkurzu? Na jejich stránkách je jen strohé oznámení o konkurzu, telefony nefungují. Byl jsem jejich dealer a teď mám 3 počítače na reklamaci se základní deskou, Dík za informace

Mohlo by vás také zajímat

Odpovědi na otázku

 | 

A deska je VIA P4PB-400, že? No, upřímnou soustrast! Desku z nich nedostaneš, zákazním ji po tobě pochopitelně bude chtít, takže ji zaplatíš ze svého. Vzhledem k tomu, jakou jsi měl na ta PC provizi se dostaneš na hranici prodělku, ale to ještě nic není - ještě tě čeká reaktivace Windows, která se taky nemusí podařit (to proto, že XP z PC Leo jsou upravené a neaktivují se běžným způsobem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

už to tak nějak vidím že to budu muset zacvakat sám ze svýho. Asi nemá cenu přihlašovat to do konkurzu, co? Zajímavý je to v tom, že přes rok neprodávám počítače Leo a když zkrachujou, tak mám hnes 3 najednou. A všechny s deskou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Zpočátku jsem zkoušel reklamace neuznávat, a nabízet náhradou komponenty "za nákupku" - někdy to prošlo, někdy ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Tak od tebe bych si nic nekoupil, takovej pristup k zakaznikum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Buď v klidu, už jsem to zabalil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jo vím moc dobře jak je to s reklamacemi v AAC. Neutrácej peníze a neposílej vadné komponenty. Už se ti stejně nevrátí. Nasrali nemalý počet prodejců IT. Pro někoho to může znamenat i statisíce v hajzlu. Jak by řekl "koncák" "to je riziko podnikání".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Já jsem to vyřešil tím, že jsem firmu zrušil, protože mít na krku počítače v záruce za miliony korun nebylo únosné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Pohrobci AAC a Libry, kteří fungují pod názvem ITPlanet pro svoje partnery zřídili možnost vyřizování reklamací z bývalého AAC. Účtují si za to sice pár stokorun poplatek, ale mohlo by se to v tomto případě vyplatit. Mám ale dojem, že tuto službu poskytují pouze svým obchodním partnerům, takže jestli od nich nekupuješ, tak to asi nepůjde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Koukal jsem na jejich web, zkusím to tam. Jenom mi připadá úsměvná tahle pasáž v sekci "o nás" Naším cílem je navázat na tradici, kterou si značka LIBRA již jednou vybudovala na poli výpočetní techniky a stala se zárukou dokonalého produktu splňujícího veškeré požadavky svých zákazníku. Třeba se najdou zase noví dealeři, který budou prodávat počítače Libra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Jo, už se našli - stačí se na těch stránkách porozhlédnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

zrovna jsem na to koukal  Abych řekl pravdu , vůbec bych o to nestál. Ještě celý tento rok budu očekávat další reklamace na LEO a obávat se že nějaký zákazník si vzpomene na reklamaci počítače

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

Jenže tohle se může stát prakticky komukoliv - před časem jsem zaslechl "zaručené zprávy" o tom, že k podobné situaci má blízko BGS. Pokud nebudeš prodávat vyloženě značkové PC (HP, Acer, F-S,...) tak nemůžeš mít nikdy jistotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

naše firma má u nich věci na reklu za 30táců a ve skladu za dalších 25. a to od nich minulej rok už nikdo nebral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

a jak to budete ve firmě řešit, necháte to plavat? myslím že aac jenom v roce 2004 vyrobili přes 30 tisíc kompů, to celkem dost kusů připadne i na reklamace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 | 

přihlásili jsme se na ten konkurz nebo co to na aac je /nevím přesně dělám technika/ ale nikdo moc nevěří že by z toho byla třeba aspoň desetina...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Je to tragédie, sype se teď jeden LEO za druhým, přitom celé roky všechno fungovalo celkem v pohodě, reklamace minimální, servis funkční. Jen co AAC zkrachovalo, tak jedna závada za druhou. Fakt uvažuju o tom, že firmu zlikviduju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Nereklamuje nahodou nekdo teplotu? Mam taky LEO notas a zda se mi, ze se mi posledni dobou nejak prehriva a hlavne nezvlada delsi zatizeni. A nevis, jestli mela firma nejaka servisni mista v Brne (nejlepe).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

servisní místa měli po celé republice, ale nikde s tím asi nepochodíš. Postup by měl být asi takový, že to necháš opravit jinde a přihlásíš náklady do konkurzu. Já jsem měl špatnou desku MSI z PC Leo a vyřešili mi to v LEVI jako placenou opravu za 300 bez daně, takže dobrý. Další počítač Leo měl vydnou desku FIC a tu mi vyměnili přímo FIC, což mne mile překvapilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Jsem jeden z pohrobků  ,tak myslím mohu říci jak to po pravdě je.Je pravda,že našim zákazníkům nabízíme pomoc při reklamaci zboží koupeného v AAC a Libře.Není to tím,že bychom byli pohrobci  ale protože ani nás netěší konec AAC a využíváme našich kontaktů s dodavateli.Nabízíme to však i zákazníkům,kteří u nás zatím nenakupují.Po zákazníkovi chceme pouze náklady spojené s logistikou.Co z toho máme?Spokojeného zákazníka,který pak třeba od nás někdy koupí.Pokud máte další dotazy napište nám přímo do firmy,kontakty najdete na webu.    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |   | 

Co si pamatuju tak v zakoniku (oddeleni spotrebitelu nebo tak nejak) pred par lety byla formulka o tom ze kdyz krachne takovyto dealer tak u dodavatele mate narok na vyrizeni reklamace (povinnosti s reklamacema prechazeji na dodavatele) ono by nebylo od veci zajit za nejakym znamym pravnikem (ten co vas neoskube o 5 000,- jen co se zavrou dvere) at vam to zkusi pohledat...nebo se na vlatni pest trosku prostourat v zakoniku... prekvapive zakony (tyhle jednoduche) jsou celkem citelne

Podle me je cokoli lepsi nez zkouset neco vymahat v konkurzu... uz jen proto ze kdyz si spocitate jake dluhy udelali a pomerne to vydelite tim co z te spolecnosti vytriskate....tak dostanete smesnou sumu... to uz je lepsi zkusit zavolat vyrobci komponenty...a zkusit se s nim domluvit... u velkych firem to nebyva problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Související témata: Leo, Dealer