Ano, nejsem jediný. Mám spoustu známých z oboru (vč. vedoucích pracovníků), kteří by o podobné aktivitě věděli a buď si zcela jistý, že něco takového by se prostě neutajilo. Můžu na 100% garantovat, že ze strany větších známějších značek neexistuje ani nejmenší náznak tlaku na bezdůvodné rušení záruk. A pokud ani toto nebereš, tak ještě jeden argument. Výrobcům dokáže solidně pošramotit pověst větší množství nespokojených uživatelů. A mnohem více negativních komentářů na netu způsobí neoprávněné rušení záruk, než řádně vyřízená reklamace ke spokojenosti zákazníka. Navíc si pořád neumím představit prakticky, jak by to mělo být. Jakože technik dostane ráno na stůl 20 telefonů a řekne si "en ten týky dva špalíky...", aby si rozpočítal telefony, kde "najde" oxidaci? To snad ne... Realita je taková, že naopak technik musí nadřízeným vysvětlovat, proč měl minulý měsíc tolik oxidací, protože servis za ně nedostal zaplaceno. Toto je vážně nesmysl jan hrom a jestli nebudeš mít důkazy, tak už tady prosímtě takové pitomosti nikdy nepiš a věnuj se tomu, čemu rozumíš, dík...