Prostě to reklamuj tam, kde jsi to koupil. Reklamace obvykle projde bez obtíží, obzvláště u takto jednoduché a jasné závady.Občas se najde někdo, kdo reklamuje neoprávněně a servisy jsou prudce citlivé hlavně na vodu v telefonech (tedy oxidované spoje apod.) protože chytráků, co reklamují utopený mobil je mnoho. Proto ty řeči v diskusi na téma odmítnuté reklamace z důvodu utopeného mobilu. (tedy reklamace odeslána do servisu, servis nafotí a zdokumentuje následky utopení a odmítne opravu zadarmo. Následně to prodejce sdělí zákazníkovi a ten může přiznat, že se stalo, anebo to může nepřiznat a začít s inspekcemi (inspekce posoudí doby vyřízení reklamace ale s vyjádřením servisu nic neudělá) či s soudy (dojde k kontrole zařízení v jiném servisu a pokud bude vyjádření shodné, platí dotyčný i vyjádření a soud.)