Ahoj v úterý jsem si koupil NOVÝ iPhone 5S 32GB ve Zlíně v Datartu. Zapnul jsem ho nastavil a už jsem si pomalu začal všímat, že se baterie až příliš rychle vybijí. Byl jsem s tím v iStores a tam mi řekli, že to opravdu není normální (do servisu ho ale bohužel dát nemohou, protože je z Datartu). Už jsem zkoušel všechno, obnovit telefon, úplně vycucat a zase plně nabít ale nic nepomohlo. Proto bych chtěl, aby mi Datart vrátil peníze, protože mi vlastně prodal vadné zboží. Proto jsem si volal na prodejnu a tam mi bylo sděleno, že jej musí poslat do Britexu, aby tam potvrdili vadu telefonu. Opravdu to je ale nutné? Vždyť telefon opravdu je 3 dny starý, a i naprostý laik pozná že něco není v pořádku když v 6 ráno má na telefonu 90% a v 13:00 jej už musí dát na nabíječku, navíc pokud na něm nedělal nic náročného (+- 1 hod prohlížení internetu na WiFi a pár minut hudby). Navíc by ho určitě poslali do Britexu. Máte s tím někdo zkušenosti? Jak vrácení peněz proběhlo?Díky,V.