» Poradna » Mobily, audio, video

Reklamace 1 měsíc od koupě

 |   |  Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.133  |  [212.79.110.---]

Dobrý den,měl bych dotaz. Před třemi měsíci jsem koupil mobilní telefon Lenovo K5 Note, v pohodě, fungoval jak má. Ale jen jeden měsíc. Po měsíci začal chrastit reprák a hudba zrněla, při telefonování taky nebylo moc rozumět. Vydal jsem se ho reklamovat. Reklamaci uznali, opravily a přehrály software. Po asi třech dnech začal chrastit znovu. Šel jsem tedy zase reklamovat. Při druhé reklamaci mi telefon vrátily s tím že se v servisu vada neprojevila. Přímo v obchodě jsem kde jsem telefon přebíral z reklamace(i kupoval) jsem před zaměstnanci prodejny s telefonem zachrastil a nechal si zavolat vedoucího prodejny. Bylo mi řečeno že jsou závislý na servisu co řekne a nemůžou mi vyměnit vadný kus za nový kus. Telefon po dlouhé domluvě vzali opět do reklamace a přišli že to zase opravily, přestože jsem do požadavků na vyřízení reklamaci dal napsat že odstupuji od kupní smlouvy. Chtěl bych se tedy zeptat, jestli je pravda že vedoucí prodejny nemůže rozhodnout o vrácení peněz nebo vydání nového přístroje. Jestli můžu nějakym způsobem podat třeba stížnost na tu neuznanou druhou reklamaci, když třetí s tou samou vadou vyšla. Jestli platí co je uvedeno v zákoně, že do 6 měsíců od koupě přístroje, je vada považována za výrobní a mohu požadovat vrácení peněz nebo nový přístroj. PS: Nechal jsem se zlákat prodejcem a telefon si u něj pojistil proti poškození, krádeži apod.


Související témata: Měsíc, Zaměstnanci, Vada, Nový přístroj, Vadný kus, Nový kus, Stížnost, Reprák



Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost