Čau borci,vím, že jsem tohle téma úplně nepatří, ale zároveň se tu problematika reklamace řešila již několikrát. V Mallu jsem před 27 dny reklamoval hodinky. Hodinky jsem odnesl na jejich pobočku a také se s nimi domluvil, že si je na pobočce vyzvednu (to bylo 20. 2. dopoledne). 24. 2. byly hodinky přijaty na reklamační oddělení, kde hnily až do 6. 3. Od té doby jsou v servisu. Včera mě z reklamačního oddělení kontaktovali, že pro omezení styku s lidmi hodinky budou zasílat poštou - moc z toho nadšený nejsem. Přijde mi, že to udělali mimo jiné i pro to, aby protáhli termín pro vyřízení reklamace. Jak to je v tomto případě? 30 den vychází na sobotu, takže ze zákona je musím mít nejpozději v pondělí 23. Pokud budou hodinky zasílat poštou, znamená to, že je musejí nejpozději v to pondělí poslat, nebo je už musím mít u sebe? Hodinky jsem reklamoval pro nefunkční barometr. V případě, že by přišly neopravené, lze reklamovat neprovedení opravy v zákonné lhůtě?Děkuji!//"Poradna je určena k řešení problémů z oblasti počítačů a jiné digitální techniky. Otázky na jiná témata, případně dotazy porušující pravidla mohou být odstraněny."//